Gå til innhold

KiSS DVD-spillere støtter nå DivX 3.11 !!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å spørre om dette før; er det noen som vet om en norsk importør/forhandler av Kiss?

 

Eg kjøpte min DP-500 på Siba butikken i Stavanger. Trur ikkje dei har den på web-sidene sine; www.siba.no , men du kan jo sjekke.

 

Ang. oppdateringen til DivX 3.11. Så fungerer det, men lyden høyrdes vrengt ut. Nokon andre med samme erfaring?

 

Green

Lenke til kommentar

De KISS dvd spillerne blir mer og mer som datamaskiner. Jeg kjøpte en for lenge siden da det var hott at DVD spillerne kom med MP3 mulighet. Elendig bildekvalitet og ikke topp lydkvalitet på DVD, mp3 filer spilte den, men kun når den var dekodet med visse dekodere, plutselig ble den ene lydutgangen død, den spilte ikke alle DVD'er (sonefri, men nektet å spille enkelte DVD'er selv om DVD'er med samme sone gikk), hoppet over partier i filmer som Matrix (på grunn av "follow the white rabbit funksjonen) og da jeg sendte mail til Kiss fikk jeg beskjed om at dette skulle rettes og jeg skulle få en patch som jeg kunne brenne på en CD og ta inn i spilleren. Dette skjedde aldri, og jeg fikk aldri mer svar på mail jeg sendte og jeg måtte ut med flere hundre kroner for en ekstra chip som rettet noen problemer.

 

Når jeg byttet DVD spiller, så åpnet jeg Kiss'en på grunn av visse rykter, og de var riktige. I spilleren var det en DVD-Rom (!!!) spiller, ett dekoderkort og ett annet kort av en eller annen type. Lyspunktet var at jeg kunne bruke DVD-rom'en på datamaskinen da. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...