Gå til innhold

960.000 biler må avskiltes. Natur & Ungdom er ute igjen.


Anbefalte innlegg

Tja, en i mine øyne fullt lovlig og høyst aktuell aksjon fra natur og ungdom.

 

Hvis den har fått kun 2-3 mennesker til å tenke seg om en gang ekstra, må den kalles vellykket.

Gjerne en lovlig aksjon, men hadde foretrukket at de ikke rørte min private bil. Har sansen for saken de promoterer, de har et poeng, men de kan godt unngå å berøre folks private eiendeler. Er lite interessert i at noen verken rører bilen eller annet som jeg vil ha i fred, uansett grunn. Det finnes postkasser å poste i, lovlige oppslagstavler å henge opp plakater på, massemedier, osv. En slik en framgangsmåte vil i alle fall for mitt vedkommende kun føre til at lappen blir krøllet sammen og kastet i nærmeste bossdunk. Uten å bli lest.

 

Vel, det er deg.

Jeg for min del håper det er noen der ute som så et par ganger ekstra på den lappen før de kastet den, for så å gå hjem og finne ut mer om saken og lære litt om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk i går et brev fra Munn og fotmalerforbundet. De tigget etter penger. Ble faktisk ikke så sint, selv om jeg aldri vil komme til å støtte de (ville kjøpt kunst om jeg fant det spennende). De brøt vel seg strengt tatt inn på min private sfære ved å sende noe jeg ikke har søkt etter, men herligheten. Skal man hisse seg over slikt, evnt en papirlapp på ruta på bilen må man sporentreks gå til innkjøp av blodtrykksmedisiner.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar

Personkarakteristik og annet tøv er fjernet fra tråden. Om man blir så opphisset av ungdom som pusher lapper at man må ty til slag under beltestedet på de som mener noe annet enn en selv, ja da er det på tide å ta en røyk/kaffe/whisky/sigar/<insert your choice of poison> og ta en liten pust i bakken.

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Til alle dere søte små [insert hersketeknikk] som er redd for hvilke grusomme konsekvenser dette vil få, vi har litt kontroll over oss selv. :tease:

 

OBS: Å gi folk falske bøter er uskyldig moro, men å kle seg ut som en politimann, kjøpe et par håndjern, arrestere alle bilister du ser, taue inn bilen deres og låse dem inn i kjelleren vil være å gå for langt. Alt med måte.

 

(Hentet her)

 

(Og nei, jeg har aldri vært særlig glad i datostemplinger :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...