Gå til innhold

Hvor lang tid tar det? ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hjemmesidene til Apple står det:

 

"The Apple Store offers express service . Shipping time for express service is two to five business days depending on location within Europe. The Apple Store delivers Monday through Friday only."

 

Så det skal ikke ta så veldig lang tid..

Lenke til kommentar

Hei igjen, jeg mente hvor lang tid det tar å få varen ja.

 

Men nå fikk jeg nettop en mail fra apple og skrev til meg angående hvordan jeg skal betale. Jeg trodde at faktura var med, men dette stemte ikke.. Jeg måtte betale først. Så var det med et konto nummer å reference

number<- vil dette si kid på norsk. så hvis jeg tar med konto nummeret å referance number opp til banken, fikser vel dette seg?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Apple 11/5, Ipod'n ble bekreftet sendt 15/5. Men den sendes fra Taiwan. Fikk kvittering på at den var betalt fra Apple 23/5 i posten, forventet levering 27/5. Så det tar ca. 2 uker. Gleder meg som en liten unge :D

 

BTW betalte med Visa

Lenke til kommentar

Jeg kjøper den heller i butikk, de får den i denne uka. så da er det bare å handle, så slipper jeg å vente så lenge. For dette må jeg betale 200 ekstra, men det gjør ingen ting, mye ting er mye enklere hvis det er en butikk i nærhete, hvis noe skulle bli ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...