evable Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hei ! lurer på om det er noen der ute som har det samme problemet som meg, fekk opp en feilmelding på Need for Speed Shift, den 2 gangen jeg startet spillet. 1 gongen, gikk jeg inn og det gikk som glatt. Men 2 gangen kommer dette opp : http://i34.tinypic.com/23m0qq8.jpg Har prøvd meg fram på flere forum, men har aldri funnet ut av det. Så håper på hjelp herfra! BTW; Jeg har prøvd det med at det kanskje ikke er kompatibilitet i windows'n, men det fungerer ikke.
Dr. Mobius Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Er det en piratkopi, eller har du kjøpt spillet?
evable Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 Okei, takk for infoen jeg er ny her, så ja. da vet jeg vertfall det Det er pirat ja ;p
Dr. Mobius Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Okei, takk for infoen jeg er ny her, så ja. da vet jeg vertfall det Det er pirat ja ;p Ok, da er det faktisk en meget enkel løsning på problemet ditt, så nå var du heldig Løsningen er ganske enkelt å kjøpe spillet Edit: Og velkommen til forumet! Endret 25. oktober 2009 av YellowCake
Bjonski Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Er ikke lov å snakke om piratkopiering pga. det er ulovlig, så lett er det.
Hrodebert Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, er det forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg