Gå til innhold

ACM Professional Membership Online Form


Atiks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man windows 7 i ACM Professional Membership Online Form, og hva er forskjell mellom det, og ACM Student Membership Online Form?

 

ACM har ikke Windows 7 tilgjengelig lengre etter massivt misbruk av folk i tiden før Windows 7 lansering (ja jeg er vel medskyldig for en del nordmenn).

Ingen vet om ACM vil gjøre Windows 7 tilgjengelig igjen, men det blir trolig ikke før en stund etter denne måneden.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha noe lik technet microsoft Abonnement med mindre programmer, og billigere ,men lovlig. Finnes det?

 

Ikke om du ikke går på en skole som gir deg MSDNAA tilgang.

 

Eneste løsning blir Technet eller MSDN og Technet er mye billigere. Du finner kuponger der ute som gjør det enda billigere, men du må ut med ca 2.100 kroner her i Norge per år om du ikke har en postadresse i USA.

Lenke til kommentar
Vet du hvor jeg kan få kuponger til TechNet.

 

Ja, google er din venn. Ville f.eks kanskje ha prøvd å søke etter Technet coupons. Skulle ikke forundre meg om du fant noen da.

Søk gjerne etter internasjonale kuponger også som funker på de norske prisene.

 

Pokker heller, skal være veldig snill nå: TMSAM10

 

Funker også på de norske prisene. 2.100 kroner ca for Technet direct.

3.500 kroner for alle andre typer. Per år altså (billigere etter ett år)

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Jeg hørte at det var mange som registrerte seg på ACM Student Membership Online Form for å få windows 7 til 19 dollar. Men gjelder det også ACM Professional Membership Online Form

 

Ja Windows 7 har blitt fjernet fra MSDNAA både hos ACM og IEEE, så toget er kjørt for denne gang. Skal heller si fra om det blir tilgjengelig igjen, men ville ikke holdt pusten for å si det slik.

Lenke til kommentar
Finnes noen tjenester lik ACM?

 

Skjønner at du vil ha tak i billig Windows 7, siden det er så bra som det er. Men du må nok bare innse at mulighetene til å skaffe billig Windows 7 versjoner er over for denne gang.

Jeg har ikke funnet noen tilsvarende tilbud etter ACM/IEEE og det er jo forståelig.

Og om de finnes der ute, så vil ikke folk fortelle slik informasjon på forum som dette, for deler man denne infoen blir tilbudet garantert bli fjernet raskt.

Lenke til kommentar
ACM har ikke Windows 7 tilgjengelig lengre etter massivt misbruk av folk i tiden før Windows 7 lansering (ja jeg er vel medskyldig for en del nordmenn).

Ingen vet om ACM vil gjøre Windows 7 tilgjengelig igjen, men det blir trolig ikke før en stund etter denne måneden.

Akkurat som forventet ... Alltid noen som skal ødelegge for andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...