Gå til innhold

Bare jeg som har mista litt interessen for T610?


Anbefalte innlegg

Før den kom ut i Sverige var jeg helt sikker på at dette kom til å bli min neste mobil. Har en S55 nå. Men nå er jeg ikke like sikker lenger, kommer den til å være like overlegen som T68 var i sin tid ? Siemens SL 55 kommer vel med Symbian ? Samtidig som jeg også syntes at Motorola V600 så veldig bra ut, både funksjonsmessig og design. Nokia 6220 er vel også på gang ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SL55 har ikke Symbian. Det er kanskje SX1 du tenker på, den har Symbian.

 

Her i England merker jeg i allefall at mange velger bort T610 pga dårlige reviews og heller kjøper SL55 (de som klarer seg uten BT that is) :)

Så er da også SL55 endel billigere enn T610 her 8)

Lenke til kommentar

Ikke NOE annet nytt faktisk. Ok, de har litt andre meny-ikoner da (og ikke animerte slik som på 7250).

 

Her på jobb har vi 6200, som er US-versjonen av 6220 (helt lik, bare uten innebygd kamera). Jeg synes det er vanskelig å føle overgangen mellom tastene på den og batteri-dekselet er svært løst. Ser ingen grunn til å velge 6220 fremfor 7250 :)

Lenke til kommentar

Den kommer nok ikke til å være like overlegen som T68. Kommer nok ikke til å være overlegen i det hele tatt. Ikke for det, det er en meget god mobil, men den har mer gjevngode konkurenter nå enn det T68 hadde da den ble sluppet. Får håpe den blir en såpass suksess at SE kan tjene litt penger igjen. Ville vært synd om de måtte trekke inn årene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Allikevel tror jeg at t610vil bli en "hit". Det vil sannsynligvis SL55 også bli, så den idag og den var knøta liten!!!! Jenter blir sikkert spinnvill når de ser den! :lol:

 

Irriterer meg endel at Nokia slipper modeller som har de samme specsene, bare annen design og en høyere/lavere pris enn de andre modellene sine.

Lenke til kommentar
Allikevel tror jeg at t610vil bli en "hit". Det vil sannsynligvis SL55 også bli, så den idag og den var knøta liten!!!! Jenter blir sikkert spinnvill når de ser den! :lol:  

 

Irriterer meg endel at Nokia slipper modeller som har de samme specsene, bare annen design og en høyere/lavere pris enn de andre modellene sine.

 

Er ikke du en slags "moderator" for amobil?

Da bør du kunne følge retningslinjene... :wink:

Det holder med ett utropstegn... :roll:

 

Det er bare det at jeg vet at moderatorene er veldig strenge på slikt.

Og hvis du er en av "sjefene" på amobil, så burde jo du også klare det.

 

Ikke misforstå meg, det er bare et "tips". :)

 

Uansett synes jeg t610 og sl55 stiller i helt forskjellige klasser.

t610 har MYE bedre skjerm og er meget funksjonsrik, mens sl55 er en design telefon med middelmådig skjerm og helt greie funksjoner.

Jeg ser på sl55 som storebroren til cl55, noe som den er, på samme måten at s55 er storebroren til c55.

Lenke til kommentar

Har hatt T68m/i i ca to år nå å dette er en helt fullkommen telefon. Men når man er først ute så er det endel bugs, nags og lags.

 

Har hatt T610 i to uker nå og kan meddele at denne telefonen er prikk lik T68i i funskjonalitet + kamera og gromskjerm. Og uten tregheten som T68 hadde.

 

Hvis man ikke vil inngå kompromisser, men få all funksjonalitet som er tilgjengelig i en liten stilig pakke uten å vente (det kommer alltid noe bedre snart)

Så er det ingen over ingen ved siden. :woot:

Lenke til kommentar

Jeg har definitivt ikke mista interressen for T610-en. Tre små negative ting er da av/på-knappen (som sitter oppå telefonen som en hvilkensomhelst Nokia), tastelås(de)aktiveringen (som utføres ved at man trykker hyre menyknapp, og så stjerne, nesten som en hvilkensomhelst Nokia), og at det blir litt nedtur å gå fra T720 til T610 (høres ut som en liten nedgradering...).

 

Men har som sagt ikke mista interressen for T610...

Lenke til kommentar

t610 ble min første SE telefon etter flere Nokia. Er veldig fornøyd med den og den er veldig lekker, men det er en del ting som er litt uvant for en førstegangs SE bruker.

 

- Skriver sms så ser jeg ikke hvor mange tegn som er skrevet/er igjen.

- Om man vil ha liten skrift må tekststørrelsen må dette settes til liten for hver gang. (dessuten ser det ikke ut til å være noe forskjell på "liten" og "normal")

- Savner en ett klikks snarvei til feks "skriv ny sms"

- 7 steg (klikk) fra en sms er ferdig skrevet til den endelig kan sendes (fortsett, hentnr, telefonliste,finn kontakt,velg, velg, send).

Lenke til kommentar

- Skriver sms så ser jeg ikke hvor mange tegn som er skrevet/er igjen.

Kommer opp når du har ca25 tegn igjen.

- Savner en ett klikks snarvei til feks "skriv ny sms"

Sett "skriv ny sms" som nummer 1 på snarvei-menyen. Da er det bare å holde joystick'en 2-3 sekunder til høyre og så popper "skriv ny sms" opp.

Lenke til kommentar

- Skriver sms så ser jeg ikke hvor mange tegn som er skrevet/er igjen.

Kommer opp når du har ca25 tegn igjen.

- Savner en ett klikks snarvei til feks "skriv ny sms"

Sett "skriv ny sms" som nummer 1 på snarvei-menyen. Da er det bare å holde joystick'en 2-3 sekunder til høyre og så popper "skriv ny sms" opp.

 

Takk, måtte holde joystick'en til venstre, men det funka. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...