Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Kjøpte meg CoD 4, men det lægger noe forferdelig når jeg spiller. I hoved menyen så er spiller helt normalt, men når jeg først spiller online match lægger det uansett PING eller Nettverks tilstand. Er det grafikk kortet som er for dårlig?

evt. hva kan jeg gjøre? :)

Takk, på forhånd!

##Mod-notis: endret emnetittel##

Endret av Camrot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags specs er det du har?

Høres veldig ut som det er hardware som svikter her ja. Prøvd å sette alle instillinger til sopa low ?

Skrevet

Vell, først skal sant sies. JEG ER RÆVA på sepcs etc. Tipper jeg har noe Nevida eller noe inni PCen.

Har ikke prøvd noe enda. Noe måte jeg kan gi dere mer info på?

Takk :)

Skrevet

Start -> Kjør -> "devmgmt.msc" finn "Skjermkort" og "prosessor" skriv hva som står der, så har vi noe å gå etter i allefall.

Prøv å sett alle instillingene på "low" så skal det bli litt bedre.

Skrevet
Takk for engasjemang i tråden, anbefalninger til Grafikk som jeg kan sette lavere på CoD4, hva trenger jeg og hva trernger kjeg ikke? :)

Sett anti-aliasing, oppløsning, texture filtering, og anisotropic filtering lavere.

Skrevet
Takk for engasjemang i tråden, anbefalninger til Grafikk som jeg kan sette lavere på CoD4, hva trenger jeg og hva trernger kjeg ikke? :)

Sett anti-aliasing, oppløsning, texture filtering, og anisotropic filtering lavere.

Evt kan du laste ned en ferdig cfg-fil som gjør enda mer. Random config

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...