Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Ønskelistetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var en meldt på her også, 3 år blir det vel nå..

 

Ønskeliste er vel igrunn grei

 

Black Design ting, gavekort på feks elkjøp, jack&jones, brun&blid etc etc.. SLR kamera utstyr er absolutt høyt på listen (Har en Canon 40D med en Canon EFS 17-85 mm linse til nå). Der har en hvertfall noen tips

 

NB!! Ønsker meg ikke CD/DVD plater, USB sticks etc, da jeg har nok av slikt fra før av.

Lenke til kommentar

Ønskeliste :xmas:

-Noe TV-serie stæsj (Lost, Prison Break, Entourage, Family Guy)

-Kul plakat til å henge på veggen (TV-serier & musikk; Metallica, Muse, James Blunt, Queen)

-T-skjorte med artig motiv (TV-serier, musikk, morsomt sitat eller noe annet digg) Str. M (Large - hvis liten i str.)

-Gøyal gadget

 

IKKE:

Gavekort, Alkohol, film (eventuelt noe extended version greier), musikk, PC-spill, godteri(!) (eventuelt noe spennende - utenlandsk), klær

 

Jeg, som alle andre liker å bli overrasket :yes:

Lenke til kommentar
Ser for meg guttunger på 15-16 som skal handle babyklær nå :!: Værre enn kondomer?

neppe, det verste er å gå å kjøpe tamponger, da spessielt på den lokale midt mens alle andre går og handler, vi skulle ha en slik ha to tamponger i kjeften - drikk et glass cola - spis 5 marie kjeks - syng bæbæ lille lam for så å blåse opp en ballong. DA VAR JEG RØD NÅR DAMA I SKRANKEN VAR INGEN ANDRE ENN NABOEN :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...