Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Semifinalene er klare:

Fontastic - Steen_Jadd

Tc47 - Sindre

Jeg er usikker på når jeg kan i morgen, blir litt tilfeldigheter som avgjør. Kan uansett hele tirsdag. Hadde vært fint om vi kunne tatt kampene innen da.

Endret av steen_jadd
Skrevet
arsenal fikk meg til å tape.. 3-3 2-2 5-0 til godeste 47 fyren! GG dritt lag.. tar dere neste gang med ett bedre lag.

Hehe, sa du sist gang og :p

sist gang var jeg i finalen

Skrevet

Det der var bare ikke gøy. Fikk ikke til en dritt. Vil så gjerne skylde på det bittelille som var av lagg/etterslep, men det er bare patetisk. 1/3 av målene dine kom på kjempetabber fra meg. Arbeloa klarte f*** meg ikke å heade den stygge ballen i riktig retning to ganger når jeg trykte O og hadde jo to baller på sølvfat til deg. Keeperen min var heller ikke med på notene noen ganger for å si det sånn. Men all kudos til deg for å rundspille meg.

Skrevet
Det har jeg.Passer fint mellom 21-23. bare å sende en pm når du er klar

Sendte deg PM for litt siden. Men du logget vist av forumet før du fikk lest den ser det ut som. Det blir til at jeg spiller noe klubbfotball i mens. Er sikkert med senere i kveld.

Skrevet (endret)

Sendte deg akkurat en pm tilbake om at jeg var klar nå

Gratulerer steen, Første kampen vant han 5-2 andre kampen vant jeg 1-0. 1-0 resultatet var forferdelig dårlig av meg. hadde omtrent alle sjansene 2 anulerte mål. Et "feilaktig", Stolpe skudd osv

Endret av Saiyaman
Skrevet

Jeg er videre etter 5-2 seier og 0-1 tap. Tror aldri jeg har sett maken på sjansesløseri noen gang. Du traff blant annet stolpen tre ganger på rad i samme angrep :p Takk for kampene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...