kevinedomm Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Spør for ei venninne, selv så mener jeg at gramatikken er litt feil i setning nr. 3 My mom is really cool and nice So when she needs help, she doesn't has to ask me twice. And I must say She's here to stay She's a strong fighter and a great provider. She knows how to listen when I'm sad and blue And I wish that you have such a great relationship to your mother too. Endret 19. oktober 2009 av Mad_man
Narsissisten Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 My mom is really cool and nice So when she needs help, she doesn't have to ask me twice. And I must say She's here to stay She's a strong fighter and a great provider. She knows how to listen when I'm sad and blue And I wish that you have such a great relationship with your mother too.
Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Skal være 'have' i setn. 3 Oh, damn you Halvdan Endret 19. oktober 2009 av Wikipedersen
kevinedomm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Skrevet 19. oktober 2009 Takker for svar Men forfatteren står fast på sitt: jammen, det får jeg ikke til å stemme...... for jeg har lært dette: I have You have He/she/it has we/you/they have
Narsissisten Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, men du legger til "does not", og derfor er det have. Husk også "with" i "relationship with your mother".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå