Gå til innhold

[Løst]for sen på returett


Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte ny pc på elkjøp for litt siden. Den funket ikke like bra som jeg hadde trodd så jeg tenkte å prøve 30 dagers returett. Gikk inn med dataen men fikk beskjed om at jeg trengte kvittering fra posten. De skrev opp at jeg hadde vært der den dagen sånn at ikke returetten skulle gå ut. Når jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde vært 1 dag for sen :(

får jeg pengene tilbake? jeg håper det , siden jeg vil virkelig bytte den inn. Den er i helt fin stand og ingenting galt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo bare å prøve. Eit tips er å be om å få levere den inn og kjøpe ny PC der - då mistar dei ikkje kjøpet. Ingen garanti for at det virkar, men det gjer det meir interessant å godta returen din. :)

prøv å få byttet den i en annen pc! da får du sikkert ny kvittering så leverer du den inn for retur å får pengen igjen:=)

Lenke til kommentar
Da skulle du levert den tilbake mens du hadde sjangsen, i en vanlig nettbutikk er det bare 14 dagers angrefrist og elkjøp har 30. Du trenger ikke en måned for å finne ut at en pc ikke er god nok

 

Vet det, men jeg var litt for sen til å bestemme meg. Jeg gikk og tenkte på det lenge men jeg trodde at jeg bare fikk leve med det. Fant ut av at de hadde returett på lørdag kveld. Hadde jeg levert den på søndag hadde det gått men da hadde de stengt

Endret av Mazatuslasagne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...