Gå til innhold

Jeg er Norges beste på OC av PIV 1.8a!!! på luftkjøling


Anbefalte innlegg

Bare se min signatur. Noen som har klart noe bedre?

Det er HELE 75% OC. Ingen kommer i nærheten av meg!

 

Gå heng dere andre som tror dere er så gode på dette. Jeg har drevet med det i mange mange år, helt fra pII 333Mhz, da begynte

alvoret med OC og ytelsesmåling.

I'm a OC DAWN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare se min signatur. Noen som har klart noe bedre?

Det er HELE 75% OC. Ingen kommer i nærheten av meg!

 

Gå heng dere andre som tror dere er så gode på dette. Jeg har drevet med det i mange mange år, helt fra pII 333Mhz, da begynte

alvoret med OC og ytelsesmåling.

I'm a OC DAWN!

 

Å fy svarte du er TØFF ass !!

 

ban.gif

Lenke til kommentar
Bare se min signatur. Noen som har klart noe bedre?

Det er HELE 75% OC. Ingen kommer i nærheten av meg!

 

Gå heng dere andre som tror dere er så gode på dette. Jeg har drevet med det i mange mange år, helt fra pII 333Mhz, da begynte

alvoret med OC og ytelsesmåling.

I'm a OC DAWN!

 

 

Jaha? Da er vel jeg mer 1337 h4xx0r en deg da? Siden jeg klokka opp P100 til 200? Selv om den blei glovarm, var den stabil! hahaha! Mange mange år du liksom! :lol:

Lenke til kommentar

ok så du har presset 1,8 opp i 3,etellerannet , :woot: men hvor mye kostet dette deg? hvor mye koster det deg akkurat nå??

 

Jeg antar at du har brukt en del tid, hvor mye?

penger på utstyr, hvor mye?

det bråker sikkert endel dette utsyret, noe som går inn på kvaliteten med å sitte å knotte, hvor mye?

 

hvor mye strøm trekker den nå da??

 

, sluttsummen, hvor mye?

 

greit hva du har gjort, men det veier ikke opp, ettersom du er ikke bare drid som har brukt såpass (jeg antar) mye penger på dette, du sitter nå også (vil jeg tippe) med en meget støyende maskin, hvor ukult er ikke det når du kunne ha kjøpt en billigere, roligere, mindre strømkrevende for litt mer penger enn hva du har brukt på din maskin : :shrug:

 

verdt det? :cry:

Lenke til kommentar
Så surt det må være da at cpuen min xp1800@2340mhz gruser din i det meste av benchmarks og spill da.. :lol::lol:

 

HAHAHAHAHAH.....ha! :D

 

Så enig så enig.. Min XP2100+(1,733Ghz) som faktisk kan kjøre på 2,6Ghz med luftkjøling, gruser og knuser den stakkarslige pentiumen som snart kreperer pga. overklokking.

 

Og at du har høyest klokk på pentiumen din vet du ingeting om. Kjenner du alle i Norge kanskje? Patetisk...

Du kunne vel skrevet denne overklokkingen som en opplysing og spurt hva andre syns om den, enn å rope ut "omg omg omg, fy f*** jeg er god..".

La oss snakkes om et halvt år, så skal vi se hvem som fortsatt har prosessoren i behold. Må si det er synd at du må bruke 1300Kr på en prosessor når andre her som har AMD kan bruke 400-500kr og holde følge med deg.

Lenke til kommentar

Jeg ler av sånne ass...

 

Det er synd å se medmennesker med så lite i hodet at de utnevner seg selv til konger. Hadde de enda bare hatt litt mer vett i hodet så hadde de skjønt at:

 

1. Det er DRITI UT å skryte på denne måten.

2. Jo man jeg lærer, jo mer finner man ut at man ikke kan.

3. Det lønner seg å oppføre seg.

4. At man faktisk ikke er velkommen på visse forum.

 

PS: 1,8@3150.. HAHA.. jeg gidder ikke engang begynne å ramse opp folk som har slått den her på forum..

 

Menneske rasens degenerering er godt i gang skjønner jeg... trist

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...