Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hd2 vs Iphone 3g (surfing)

 

hvilken mobil ville dere kost dere med på nettet?;)

Han var ekstremt kåt på HD2 da?

Syns ikke HD2s brukeropplevelse var så rå som han mannnen opplevde, men den var kurrant. Får se om det kommer en oppdatering som gjør den smoothere, noe jeg så den ikke var.

Endret av iam
Lenke til kommentar
Hd2 vs Iphone 3g (surfing)

 

hvilken mobil ville dere kost dere med på nettet?;)

Han var ekstremt kåt på HD2 da?

Syns ikke HD2s brukeropplevelse var så rå som han mannnen opplevde, men den var kurrant. Får se om det kommer en oppdatering som gjør den smoothere, noe jeg så den ikke var.

 

Du må prøve den i handa selv;) Fingen glir lettere på en hd2-skjerm kontra iphone. pluss den mengden med informasjon den kan vise, og den klarheten det er i skjermen. Tommel opp.

Lenke til kommentar

Har hatt HD2 nå en liten stund, og kan med hånda på hjerte si at denne mobilen er det råeste man kan få tak i! Helt rå på multimedia, da man kan legge inn hvilke som helst sanger, filmer og bilder, og deretter åpne de med en gang! Koble til hvilken dockingstasjon du vil og bare overføre informasjon. Og den fins ikke treg i det hele tatt. Passer ypperlig for både ungdommer og business folk!

Lenke til kommentar
Helt rå på multimedia, da man kan legge inn hvilke som helst sanger, filmer og bilder, og deretter åpne de med en gang!

 

Syntes videoavspilling var dårlig på HD2'en. Det er nettopp der jeg mener den feiler, nemlig på multimedia. Dårlig lyd dersom du f.eks. skal se en video uten hodetelefoner pga høyttaleren ligger på baksiden og å gå til mp3-spilleren for å f.eks. skifte sang i HTC Sense er veldig tregt dersom du har 16 gb minnekort fylt med noen gigabyte muskk.

Lenke til kommentar
Helt rå på multimedia, da man kan legge inn hvilke som helst sanger, filmer og bilder, og deretter åpne de med en gang!

 

Syntes videoavspilling var dårlig på HD2'en. Det er nettopp der jeg mener den feiler, nemlig på multimedia. Dårlig lyd dersom du f.eks. skal se en video uten hodetelefoner pga høyttaleren ligger på baksiden og å gå til mp3-spilleren for å f.eks. skifte sang i HTC Sense er veldig tregt dersom du har 16 gb minnekort fylt med noen gigabyte muskk.

 

Da kan du ikke ha prøvd Coreplayer eller divXplayer. Jeg bruker sistnevnte som spiller .avi helt 100% glatt og perfekt. Høytaleren fungerer godt på youtubefilmer og småsnutter. Skal du se en spillefilm så bruker du selvfølgelig øreplugger/headset.

Jeg har 4Gb med musikk. Ikke noe lagging eller treghet i det heletatt. Kanskje jeg må prøve med 12gb musikk?(:

 

Men er enig med deg at standard avspilleren til hd2 ikke er på topp, selv om den støtte mange formater. Prøv coreplayer eller divx, så vil du få en super brukeropplevelse.

Lenke til kommentar
Hd2 vs Iphone 3g (surfing)

 

hvilken mobil ville dere kost dere med på nettet?;)

 

Den som viser nettsider 100% på skjermen?

HD2 viser jo ikke hele sidene når den er helt zoomet ut...

 

Grunnen til dette vil jo være at siden skal være lett leselig fra første stund, samtidig som at det skal være fingervennlig med tanke på trykking på linker. Hvis du mener at det er viktig å se 100% av siden, så bruker du IE eller skyfire som nettleser. Greit med litt frihet til å velge det som passer en best(:

Lenke til kommentar

Helt enig med deg dekar24k. Og den mengden med informasjonen som vises og. Ingen andre som er i nærheten av den kvaliteten. Ingen barer eller noe som forminsker bildet. Her er det full size bilde!

 

Har du prøvd opera 10? hører at denne skal være 50% raskere en 9.7

 

Opera 9.7 er jo den raskeste nettleseren på markedet, så jeg gleder meg til opera 10!

Endret av HDlover
Lenke til kommentar
Hæ?

 

Jeg ga deg en begrunnelse på hvorfor opera ikke zoomer helt ut på nettsidene.

 

Jada, men jeg vil nødig måtte flikke til høyre hele tiden for å se hele siden.

 

Ta safari som er nettleseren til Iphone som et eksempel. Zoom inn på en tekst, så vil du se at safari ikke tilpasser teksten til skjermen. Dette gjør opera på en strålende måte, uansett zoom. Med safari så må du flikke til høyre å venstre hele tiden.

 

Husk at opera viser nesten hele siden. Og nei du trenger ikke bla til siden hele tiden, da det er som regel kun reklamespaltene helt til høyre som blir gjemt bort, nettopp for å få bedre brukeropplevelse. Det er vel en grunn til at HD2 blir omtalt som surfekongen.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Har et par ting jeg er noget usikker på, som jeg håper dere kloke hoder kan hjelpe meg med;

 

- Hva mener HTC/WinMO med roaming? Er dette når telefonen er utenfor dekning til trådløst nett, eller er det når telefonen er utenfor dekning fra min operatør (i mitt tilfelle Netcom)? Jeg trodde tidligere det var det første, men jeg ser HSPDA brukes flittig selv om jeg har slått av datatilkobling men har satt værtjenesten til å laste ned hver 3. time bortsett fra ved roaming... Så nå heller jeg mot at roaming er når man er utenfor operatørens dekningsområde (aka utlandet). Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

 

- Hvordan kan jeg selv definere hvilke klokkeslett som er høy- og lavtrafikkperioder i Outlook? Dette har jeg manuelt kunne endre på mine Nokia-telefoner, men denne funksjonen finner jeg ikke på HD2. Finner kun hvor ofte jeg vil hente data i høy- og lavtrafikkperioder.

 

- Har spurt om dette før, men hvordan slår jeg av tastelyden når jeg bruker manuell oppringning (taste inn nummeret for hånd) uten å slå av alt av systemlyder? Vekker hele kontorlandskapet når jeg skal slå et nummer manuelt...

Lenke til kommentar
- Har spurt om dette før, men hvordan slår jeg av tastelyden når jeg bruker manuell oppringning (taste inn nummeret for hånd) uten å slå av alt av systemlyder? Vekker hele kontorlandskapet når jeg skal slå et nummer manuelt...

 

Innstillinger - Velg Meny nede til høyre og Avansert - Personlig - Telefon - Tastatur Av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...