Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje jeg spør litt dumt nå :blush: Men hvordan får jeg kontaktene til å ha fornavn så etternavn?

 

Sleit også lenge med det...

Gå innn på alle kontakter, velg et navn og rediger kontakt. Scroll helt ned og velg mer. Her kan du velge arkiver som fornavn-etternavn.

 

Det som er noe dritt er at det ikke går an å gjøre dette via MyPhone, så langt jeg har funnet ut hvertfall.

Lenke til kommentar

Hei,

 

innstallerte TV2 Sporten app fra følgende link:

 

http://msn.tv2sporten.no/mobile-sport-og-s...er-2949076.html

 

Men, jeg finner ikke igjen programmet på telefonen noe sted... mulig det er jeg som er donkey her, men noen som aner hvor jeg kan finne det igjen? Innstallasjon gikk fint, og jeg fikk bekreftelse på at programmet var innstallert korrekt...

 

EDIT: fant programmet, man finner det under "programmet" JBlend... Knotete

Endret av Mr. P
Lenke til kommentar
Kanskje jeg spør litt dumt nå :blush: Men hvordan får jeg kontaktene til å ha fornavn så etternavn?

 

Sleit også lenge med det...

Gå innn på alle kontakter, velg et navn og rediger kontakt. Scroll helt ned og velg mer. Her kan du velge arkiver som fornavn-etternavn.

 

Det som er noe dritt er at det ikke går an å gjøre dette via MyPhone, så langt jeg har funnet ut hvertfall.

Må man det på hver enkelt kontakt eller kan man bare gjøre sånn at alle forandrer seg?

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt mobilen min i et par timer, og er storfornøyd til nå. Et problem, Har problemer med å koble meg på nettverket på skolen. Eduroam-> WPA, TKIP, PEAP... Virker som om den ikke godtar passordet mitt, jeg har store bokstaver i passordet. Er det noe som win mobil ikke støtter? eller noen andre som har noen tips?

Lenke til kommentar
Da har jeg hatt mobilen min i et par timer, og er storfornøyd til nå. Et problem, Har problemer med å koble meg på nettverket på skolen. Eduroam-> WPA, TKIP, PEAP... Virker som om den ikke godtar passordet mitt, jeg har store bokstaver i passordet. Er det noe som win mobil ikke støtter? eller noen andre som har noen tips?

 

Kan vær at du må vær tilkoblet et viss domene for å få tilgang til skolenettverket ? hør med dataansvarlig på din skole.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg spør litt dumt nå :blush: Men hvordan får jeg kontaktene til å ha fornavn så etternavn?

 

Sleit også lenge med det...

Gå innn på alle kontakter, velg et navn og rediger kontakt. Scroll helt ned og velg mer. Her kan du velge arkiver som fornavn-etternavn.

 

Det som er noe dritt er at det ikke går an å gjøre dette via MyPhone, så langt jeg har funnet ut hvertfall.

Må man det på hver enkelt kontakt eller kan man bare gjøre sånn at alle forandrer seg?

 

Må gjøre det for hver enkelt kontakt, desverre. Det finnes sikkert en cab-fil som ordner sakene.

Lenke til kommentar
Skal følge med ett på 2GB fra HTC.

 

Ser forøvrig at det er en ny SW ute...

http://www.htc.com/dk/supportdownloadlist....=sd&cat=all

http://htcpedia.com/news/official-htc-hd2-rom-update.html

 

Finner den ikke på de norske support sidene, men den danske burde gjøre susen uansett

 

Ny SW versjon: 1.48.403.1

 

Noen som har testet den nye norske ROM'en på htcpedia.com?

 

Laster ned as we speak.

Lenke til kommentar

Sitter i testing av ny rom nå. Kan bekrefte at ÆÅØ enda ikke er en del av tastaturet, men skal lete litt dypere i settings om det har dukket opp noe nytt. Ellers klarer telefoen nå å sette stor bokstav etter punktum, noe jeg anser som vesentlig.

 

I utgangspunktet var jeg ikke plaget med noe, så jeg oppdaterer mest fordi jeg syns det er megateit å måtte holde inne "a" for å bla meg bortover til "æ" og "å". Håpet de hadde fikset dette.

 

EDIT: Kalenderen på hovedfanen (rett under klokken) er fortsatt slik at dersom du trykker på den så kan du "angi" og velge "cancel". Elendig, dette burde vært rettet.

 

Ser ellers ingenting nytt. Fortsatt dårlig æåø, fortsatt enkelte skrivefeil. (under sosiale nettverk f.eks står det "Pílogging")

 

Greit med stor bokstav etter punktum, men jeg ser ingenting ellers. Mulig de har fikset diverse andre bugs som jeg personlig aldri så noe til.

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
Sitter i testing av ny rom nå. Kan bekrefte at ÆÅØ enda ikke er en del av tastaturet, men skal lete litt dypere i settings om det har dukket opp noe nytt. Ellers klarer telefoen nå å sette stor bokstav etter punktum, noe jeg anser som vesentlig.

 

I utgangspunktet var jeg ikke plaget med noe, så jeg oppdaterer mest fordi jeg syns det er megateit å måtte holde inne "a" for å bla meg bortover til "æ" og "å". Håpet de hadde fikset dette.

 

EDIT: Kalenderen på hovedfanen (rett under klokken) er fortsatt slik at dersom du trykker på den så kan du "angi" og velge "cancel". Elendig, dette burde vært rettet.

 

Ser ellers ingenting nytt. Fortsatt dårlig æåø, fortsatt enkelte skrivefeil. (under sosiale nettverk f.eks står det "Pílogging")

 

Greit med stor bokstav etter punktum, men jeg ser ingenting ellers. Mulig de har fikset diverse andre bugs som jeg personlig aldri så noe til.

 

Du må laste ned Fingerkeyboard 2.1 Kanskje det beste som ser der ute til WM. æøå inkl. ;)

Lenke til kommentar
Likte ikke fingerbord. Sendknappen forsvant (må lukke keyboardet for å sende). Veldig greit at det var ÆØÅ der da. Og snarveier til .com osv...

Men om det hadde vært utformet som det originale, men hatt øæå så hadde det vært kjempegreier

 

Enig med den. Likte Fingerboard, men at man må fjerne tastaturet hver gang man skal sende var svært irriterende!

Lenke til kommentar
Likte ikke fingerbord. Sendknappen forsvant (må lukke keyboardet for å sende). Veldig greit at det var ÆØÅ der da. Og snarveier til .com osv...

Men om det hadde vært utformet som det originale, men hatt øæå så hadde det vært kjempegreier

 

Enig med den. Likte Fingerboard, men at man må fjerne tastaturet hver gang man skal sende var svært irriterende!

 

Det kan endres på i options folkens:) sånn du ikke trenger å lukke tastaturet.

 

Options -> Portrait-> show bar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...