Gå til innhold

Anmeldelse: PES 2010 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske dere kunne teste PC-versjonane til begge spela. Då hadde nok ikkje Fifa

scora like bra! Blir nok PES på meg i år og... Fifa bryr seg ikkje om PC i det heile tatt!

 

Hadde det vært slik hadde FIFA fått 1/10 og PES 9/10

nettopp! FIFA har nesten ikkje endra seg sia 06! :thumbdown:

 

Det vil jeg si er gankse feil.

- 07 vil jeg si var et bra fifa spill med mulighet til å faktisk score mål, muligens noe urealistisk iforhold til løping og slikt til spillerne.

- 09 er et ikke likt bra spill føler jeg, men fortsatt veldig mye forskjell. Er f.eks helt umulig å score mål med 09 mot 07. Og kontrollene på 09 er sinnsykt trege, slik at når jeg ber en spiller om å sparke ballen, så skjer det lenge etter at keeperen har snappet ballen, pluss at spillet husker dersom du har trykket en gang for mye på kryss for å sentre, slik at de sentrer i tide og utide

- 10 er bedre spill enn 09 igjen, den sentrer ikke lenger i tide og utide, og det er litt enklere å score mål.. Mer realistisk!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tidenes latterliste omtale. Spillverket burde være mere opptatt av å anmelde PES10, fremfor å sammenligne spillet med FIFA10 under hele omtalen.

Tidenes latterligste omtale? Er du tilbakestående eller? Du sier de bør være mer opptatt av å anmelde PES 10 enn å sammenligne med FIFA 10, men det er jo slik at disse konkurerer om å gi deg akkurat det samme, et godt fotballspill. Når to konkurrenter konkurerer om det samme, så bør jo anmelder nevne at det konkrete aspekte ved PES 10, er bedre på FIFA 10 hvis han mener det.

Er så lei av PES fanboys med tunnelsyn som ikke klarer å se subjektivt på en sak.

Greit hvis noen synes gameplayet er bedre, det er en høyst peronlig oppfatning ofte, men det er umulig å overse alt det andre som ikke er en smakssak.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...