BigScaryNi**a 0 Report post Posted May 21, 2003 Blir ikke kvitt en Partisjon som jeg laget. Slettet alle partisjonene i windows 2000 Setup for a ordne nye. Gjorde dette oprettet 4 Partisjoner, sa ble det 16 mb til overs lurte pa hvorfor sa jeg provde a ordne en partisjon med disse 16 mb'ene, men det kom ikke opp en extra partisjon..tenkte ja ja...la inn windows 2000 sa plutselig ser jeg det er en Extra Disk der..formaterte alle..men den siste vil ikke formatere..far bare error Windows was unable to format Disk eller noe lignende. Provde a fixe dette med Norton drive droctor men nei. Provde sa a starte maskina pa nytt a starte Fdisk..., Fdisk was unable to retrieve Hard disk information eller noe........Noen som vet hvordan jeg blir kvitt denne partisjonen...muligens med ett annet program eller noe? Quote Share this post Link to post
Treat 3 Report post Posted May 21, 2003 fdisk funker vel ikke på ntfs Quote Share this post Link to post
BigScaryNi**a 0 Report post Posted May 21, 2003 har provd med Parition Magic oxo, blir bare ikke kvitt den extra partition.hvis jeg sletter den kommer det opp 99999999999999142mb unformatted space. blir ikke kvitt dette eller. Quote Share this post Link to post
Duffy85 0 Report post Posted May 21, 2003 Har du prøvd Administrative Verktøy -> Datamaskinbehandling -> Diskbehandling...?? (ååå...skriveleif!!) Quote Share this post Link to post
BigScaryNi**a 0 Report post Posted May 21, 2003 Ja har det, men den finner liksom ikke disken selv om den er der. Far dette error i Partition Magic : Can't execute the operation : Can't find the correct partition Quote Share this post Link to post
mandela 890 Report post Posted May 21, 2003 bare for å nevne det, partition magic har føkka opp litt for mange ganger for meg. et meget godt alternativ: Acronis Partition Expert 2003 firmaet har også et utrolig bra drive-image/ghost program og annet system-snadder Quote Share this post Link to post
BigScaryNi**a 0 Report post Posted May 21, 2003 Fikk ordnet problemet, Acronis slettet Partisjonen uten noen problemer. Quote Share this post Link to post