Gå til innhold

Noen kjappe spørsmål om militærtjenesten


Primator

Anbefalte innlegg

Jeg blir sendt til Rena (HTTS) ganske snart,og har noen kjappe spørsmål.

 

 

Først av alt,innebærer tjenesten svømming? er ikke akkurat Flipper så håper jeg slipper det ^^

Om det er svømming,er det obligatorisk?

 

 

Har man mye fritid i htts? Kommer vel an på hva slags stilling man får tenker jeg,men en viss peiling har dere kanskje. :p

 

 

Hvordan er messa i Rena?

 

 

Siste spørsmål, er det mange jenter i,og rundt basen? Slikt må man vite...xD

Endret av Primator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det blir noe mye svømming, jeg opplevde det aldri i løpet av tiden jeg var i millitæret (Var på Rygge, Luft)

 

Fritiden er vel som ellers, fri etter middag og helg utenom øvelser og straff :)

 

Messa vet jeg ingenting om, men det er en stor leir med TMBN (bl.a) så tipper den skal være grei.

 

Og jenter i basen, tviler på at det er så mange. Sikkert noen though :) Rundt skal jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Messa på Rena er helt ok på min "messeskala".

Frokosten får pluss for fersk brød hver dag.

Lunsjen er crap. Flere dager i uka er det bare litt varm mat som er rester fra før i uka. Enkelte dager er det heller ikke varm mat, bare salat og brød. Har skjedd at det heller ikke er noe pålegg til dette brødet.

 

Til middag er det flere dager i uka flere retter å velge mellom, disse smaker egentlig ikke så halv dårlig. Alt i alt helt ok hvis man er i førstegangstjenesten og får gratis mat. Selv så spiser jeg der så sjelden som mulig.

 

Jenter; ikke mange, og enda færre pene jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...