Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Flekker i baksetet - bare vann...?


Anbefalte innlegg

Heisann. Bare lurte på en ting. Har kommet en del vann inn i baksetene mine i det siste, bl.a. fordi visse folk ikke lukker vinduene helt igjen etter seg, osv. - og det har blitt flekker. Jeg tenkte kanskje siden det bare var vann så ville det tørke og se greit ut igjen etterhvert. Men det dannet flekker/skjolder i stoffet. En dag tok jeg litt ekstra vann og "tørket det opp" imens jeg jevnet ut områdene med vann (brukte bare klut og vann, ikke noe tilsetning...) og idag har jeg prøvd å få det helt tørt ved hjelp av mye lufting, bruk av vifte og papir... Men selvom det har gått flere dager ser det ikke ut til å forsvinne helt.

Slik ser det ut nå:

 

post-195907-1255373055_thumb.jpg

 

Spørsmålet mitt er jo da selvfølgelig;

Hva gjør jeg for å få bort flekkene?

Endret av Carisma_ftw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt er setene dine skitne fra langt tilbake i tid, så det trygge alternativet er nok en rens til et par 100-lapper totalt ;)

Du kommer langt med et gammelt badehåndkle og en flaske i hvertfall..

 

Du kan selvfølgelig gjøre det på den gamle måten med litt grønnsåpe og salmiakkvann, men usikker på hvor bra det blir :)

Lenke til kommentar

Gå over en runde med Chemical Guys Green Clean. Bland den ut 1:2, da får du en kraftig blanding som varer lenge. Spray på, jobb inn med en børste.

 

Etterpå tørker du over med en fuktig microfiberklut. Ha en bøtte tilgjengelig, så kan du rense kluten ofte. Du blir overrasket over hvor fort og hvor møkkete vannet blir.

 

-Beundre setene dine og ta deg selv i å lure på hvor du har kjøpt de nye setene hen. :)

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...