Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med å tolke ei jentes følelser/intensjoner..


Anbefalte innlegg

Heisann. Har seg slik at jeg snakker en del med ei jente jeg kjenner. Hun sier alltid Hei Puus<3<3<3* Etc. Og sånt. Men tror liksom ikke hun er intressert i meg for med en gang jeg spørr henne om hun skal noe i dag osv eller til helga er hun "alltid" opptatt eller skal noe.

 

Bortsett fra det så er hun veldig opptatt av å fortelle om sexlivet sitt til meg. Alltid får jeg referater fra forrige helgs fest der hun hoppa på så så mange gutter osv. Liksom alt hun snakker om er sex.

 

Hvorfor er hun sånn? Liker hun meg eller er hun bare ute etter å tease meg? Som et eksempel så snakket jeg nettopp med hun og da sa hun at at hun skulle finne på noe med en gutt. Ikke noe navn, bare jeg skal gjøre noe med en gutt i dag. Du da?" osv.

 

Er skikkelig forvirra:S er dette bare en "teaser/Luremus" som synes det er overmåte kult å leke løs og fortelle om sexlivet hennes?:S

 

Hadde vært artigt å få høre noen meninger..

 

iKent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det er ikke liksom bare en "msn venn" igomed at jeg er et "ringeoffer" også:p hun ringer og sender meldinger konstant hele tiden, hender det blir stille en periode da hun har kontantkort xD

 

Men ja.. Jeg vet ikke jeg ass. begyner egentlig å bli rimelig lei av detta. -.-

Lenke til kommentar

Vel, kjenner jeg henne rett ville det endt opp med av i hadde sex hele natten. Tror egentlig hun er konstant kåt 24/7. Hun snakker og tenker på sex mer enn jeg gjørOo det er til tider litt skummelt.

 

Tips til neste gang. Vist du er med hun, og hun begynner å snakke om sexlivet hennes, og vist hun skryter litt av seg selv eller i den duren. Ta også utfordre henne. Si f.eks "Hold kjeft, og vis meg hva du er god for" "Ligg med meg da". Så ser du hvordan hun reagerer.

 

 

..Nei, ikke gjør dette.

 

 

Altså hun spurte om hu kunne komme bort å hoppe på meg i går kveld. Så skal vel ikke så mye til å komme til sengs med henne som jeg sa:P

 

 

Edit: Svarte på en post til.

Endret av iKent
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? For meg så virker det som hun er en veldig "dirty" jente, og hinter til sex. Det værste som kan skje er vell at hun ikke gidder å snakke mere med han? Og det virker ikke som om trådstarter er så veldig interessert i å høre på hva hun har å si uansett.

 

EDIT:

 

Okei, men hva er det du ønsker? Liker du jenta?

Endret av Tozva
Lenke til kommentar

Har ikke peiling O.o.(på om jeg liker jenta). Tror ikke hun er den mest trofaste jenta som kommer til å holde seg til en person. Har vært på en del fester med hun der hu havner i senga med mr good-lookin hver gang. (Vel og merke forskjellige hver gang å). Så jeg er ganske usikker på om jeg i det heletatt ønsker å ha noe seriøst med henne.

 

Edit: Når hun snakker pusegutt med meg så jatter jeg egentlig bare med og later som jeg bryr meg. Er jeg slem?:/

Endret av iKent
Lenke til kommentar

ikke egentlig. Bare lurer på hva hun egentlig vil av meg? Er det bare skryt eller liker hun meg liksom?:S Er hun ute etter en venn med fordeler eller en kjæreste?`Om jeg skal bli sammen med hu og ligge med hu blir det isåfall etter å ha blitt kjent med henne IRL, og ikke på msn. Og vite at jeg skal kunne stole på henne. Altså hun ser ikke værst ut, hun er snill osv, men veldig veldig sex opptatt. XD vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men prøvde i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...