Gå til innhold

Er 'LG 32LH4000' bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte nettopp en LG 42LH4000 da , jeg vurderer å bytte den pågrunn av at bildet så litt ut som om man hadde filmet selv , eller dokumentaraktig bilde , er det noen som har noen råd om det så er jeg glad for et svar :) , men det trenger kanskje ikke å være slik på den du vurderer å kjøpe , men jeg ville undersøkt litt såfall.

Lenke til kommentar
jeg kjøpte nettopp en LG 42LH4000 da , jeg vurderer å bytte den pågrunn av at bildet så litt ut som om man hadde filmet selv , eller dokumentaraktig bilde , er det noen som har noen råd om det så er jeg glad for et svar :) , men det trenger kanskje ikke å være slik på den du vurderer å kjøpe , men jeg ville undersøkt litt såfall.

 

 

Mener å ha hørt at man kan oppleve en slik effekt ved 100hz.

 

Prøv å skru den av, og se om det funker bedre?

 

 

(kan jeg spørre hvor du kjøpte den, og for hvor mye?)

Lenke til kommentar
jeg kjøpte nettopp en LG 42LH4000 da , jeg vurderer å bytte den pågrunn av at bildet så litt ut som om man hadde filmet selv , eller dokumentaraktig bilde , er det noen som har noen råd om det så er jeg glad for et svar :) , men det trenger kanskje ikke å være slik på den du vurderer å kjøpe , men jeg ville undersøkt litt såfall.

 

 

Mener å ha hørt at man kan oppleve en slik effekt ved 100hz.

 

Prøv å skru den av, og se om det funker bedre?

 

 

(kan jeg spørre hvor du kjøpte den, og for hvor mye?)

 

Kjøpte den på elkjøp , for ca 8000 - 9000 , men tusen takk for tipset , det virket ganske bra nå , du sparte meg for mye styr slik at jeg slapp og gå å bytte den hehe :yes: virker sikkert bra med 100hz på enkelte da

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...