Gå til innhold

Beste spill noensinne???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ufo: enemy unknown.

 

Er kansje litt for gammelt spill for noen her, siden de ikke har satt dette på første plass :D men,

definitivt Xcom: Enemy Unknown :yes: (ikke oppfølgerene)

Eneste grunnen at jeg har sluttet å spille det er at det ikke går an å starte det på dagens maskiner =)

 

Synd ingen laget en ny versjon av enern =(

Lenke til kommentar

Bør spesifiseres litt:

 

Største klassiker (uten tvil): Super Mario Bros (NES)

 

RTS: Starcraft (Warcraft III er penere, men ikke på høyde underholdningsmessig, spent på SCII...)

 

RPG: Morrowind, en utrolig pen verden, som er større enn det meste, og hvor du kan gjøre absolutt som du selv vil, og allikevel runde spillet. Bra interface og replayability også!

 

FPS: Doom er det klart viktigste, og best i forhold til sin tid, men for øyeblikket er Halo alt for meg... Gleder meg til Doom III og Halo 2, ja!

 

BadAss: GTAIII/Vice City. Genialt konsept som er godt gjennomført.

Lenke til kommentar

 

definitivt Xcom: Enemy Unknown  :yes: (ikke oppfølgerene)

Eneste grunnen at jeg har sluttet å spille det er at det ikke går an å starte det på dagens maskiner =)

 

 

Det er faktisk mulig :). var en egen diskusjon på forumet for noen mnd siden. let litt i arkivet så finner du en løsning. Hadde det selv installert for en stund tilbake på en 1.2ghz amd. Eneste problemet var at skjermen scrollet i 200mph når du bevegde musa mot kanten av skjermen. Men uansett.. den herlige 320x240 grafikken og musikken ikke minst vekker gode minner ;)

Lenke til kommentar
MOHAA, Max Payne, Jedi Knight 2, Hitman 2, Fifa 2003 osv osv...altfor mange til å nevne!

 

fifa 2003, hmm, artig spill, men så utrolig mye bugs og irriterende småfeil, som keepern som springer ut mot han som er i angrep, selv om han har tre forsvarsspillere foran seg. Alt er så skriptet, om man legger inn fra en viss posisjon på kanten så scorer man hver gang på samme måte, det e ingenting forsvare kan gjøre med det... +++++ :grumpy:

Lenke til kommentar
MOHAA, Max Payne, Jedi Knight 2, Hitman 2, Fifa 2003 osv osv...altfor mange til å nevne!

 

fifa 2003, hmm, artig spill, men så utrolig mye bugs og irriterende småfeil, som keepern som springer ut mot han som er i angrep, selv om han har tre forsvarsspillere foran seg. Alt er så skriptet, om man legger inn fra en viss posisjon på kanten så scorer man hver gang på samme måte, det e ingenting forsvare kan gjøre med det... +++++ :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...