Gå til innhold

Beste spill noensinne???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GTA Vice City kommer utrolig høyt.. :woot:

Half-Life og CS..

Men så spørs det jo hva en mener med noensinne..

f.eks jeg har jo sett E3 presentasjonen a Half-Life 2 og utifra kun det så er DET det beste spille noensinne ;):D

Skrevet

Nå er jeg mest singelplayer fantast så Half Life, Max Payne og Duke Nukem 3D er mine favoritter :woot: Gleder meg sinnsykt til etterfølgere av samtlige spill!

Skrevet

Det beste spillet noen sinne må vel bli MGS eller Freespace. Utrolig bra historier og gameplay i begge spillene.

Skrevet

Super Mario World (SNES) , Super Mario 64 (N64)

Zelda Link to the past(SNES) , Zelda Ocerna of Time (N64)

Skrevet

må bare si at

red alert 1 kommer langt oppe på lista

og at gta serien også kommer godt oppe på den

mener også at kabal er bra

og det spillet som var i office pakka før (gjemt i exel)

Skrevet

Transport Tycoon var det som fikk meg til å begynne med PC-spill, og det har jeg stor respekt for ennå... Genialt konsept...

Ellers er vel vanilje-RA det som ledet meg inn i nettverks-spill-verdenen så det fortjener også heder og ære fra meg...

I dag mener jeg på at WarCraft III er det beste, det har holdt meg opptatt siden jeg kjøpte det i fjor sommer, og så lenge har jeg aldri spilt noe spill... (:p) Kommer nok ikke til å gå lei på et par-treogtjue år heller...:)

Skrevet

Hmm, slikt er vanskelig... Det er navneverdig at jeg ikke er så veldig gammel, at jeg har spilt så veldig mange spill, så. ;) Det blir umulig å nevne ett spill.

• MGS-serien
  • Transport Tycoon Deluxe (veldig, veldig mange andre gode spill i Tycoon-serien)
  • Morrowind (et spill jeg har spilt alt for lite)
  • EverQuest

•  
      Sikkert flere. Skal redigere lista da. Forresten, denne lista hadde vært helt annerledes om jeg hadde vært 20, og spillinteressert siden jeg var 10. Men uansett; alle spillene jeg nevnte er helt konge.

Skrevet

Jeg er skuffet over at ingen har nevnt Monkey Island serien!!

1'eren og 2'eren er jo helt konge, 3'ern er også sjef, men skuffende av 4'ern!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...