Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din beste, og verste sex opplevelse ?


Bjorn94e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Yeah_*
Resten av tiden håpet jeg på å ikke treffe noen av dem, og gikk rundt med sæden hans i meg siden det var umulig å finne et sted å vaske det bort. Flaut og grisete, og det gjør jeg aldri igjen.

Herlig! :thumbup:

Jeg hadde aldri hatt sex med en random person uten kondom iallefall :roll:

Lenke til kommentar

Haha. Jeg er mer for den å behandle penisen min som noe som trenger beskyttelse. Han tar på seg kappen sin, og stabber i vei. Jeg går ikke rundt å slikker på dørhåndtak, så da utsetter jeg ikke penisen min for den samme faren.

 

Edit: Spesiellt ikke etter jeg har lært hvor sykt slutty jenter er.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

min værste må være første gangen (i ettertid). kom hjem til en venninne, for å gjøre lekser. seriøst. men hun hadde jo helt andre tanker enn hva jeg hadde, men hallo. hvem vil ikke gjøre det? så jeg tenkte jo lets go! da vi var ferdige var jo jeg strålende fornøyd, pakket sammen og stakk hjem. vi snakket jo mye sammen, selv om vi gikk på forskjellige skoler. etter et par mnd ble det snakk om sex igjen, og jeg som trodde jeg hadde gjort alt etter boken (ettersom hun ikke hadde sagt noe første gangen, og nøt alt - hvertfall det jeg fikk med meg mens jeg tenkte "oyeah jeg puler faktisk"), fikk i trynet det at "håper virkelig dette går bedre enn sist".

 

det flaueste/vittigste jeg har vært borti var en venninne som inviterte meg over for å pule litt sent om kvelden. og jeg tenkte liksom hun hadde jo ikke gjort det hvis foreldrene var hjemme, men det tok ca 15 minutter før moren banket på utenfor soveromsdøren og skrek "nå får dere holde kjeft og legge dere".

 

det diggeste er en venninne av en venninne av meg. hun bor et stykke unna, men ville ha meg på besøk. bor alene og greier, så jeg tok turen ut etter en uke siden jeg hadde hatt litt å gjøre dagene før. vi så film, lå i sengen og koset oss. så tar jeg armen rundt henne, ser henne inn i øynene og nermer meg munnen hennes. hun kommer mot, for hun vil jo det samme som meg. ender opp med at vi råkliner, kler av hverandre, sleiker og biter. og når jeg tar av trusen hennes, bokseren min kommer av, og jeg er klar til å ta henne, sier hun "forresten jeg kommer ganske fort da" og jeg tenker no ja men det må no gå fint. og da jeg kom 0.5 cm inn i henne ser jeg ansiktet vrir seg i nytelse og tenker hva i alle dager var det der? kjørte den rolig frem og tilbake helt i åpningen, og det viser seg at hun er utrolig følsom og begynner å hyle tilsvarende jenter som blir skampult på video i 3 min i strekk. og når jeg begynte dypt og hardt, kjørte hun trynet ned i dynen for ikke å skrike så høyt, rev i sengetøyet og ble helt vill. det er den diggeste sexen jeg noen gang har hatt. og for å si det sånn, det ble ikke bare en kveld..

Endret av K011
Lenke til kommentar
mens jeg tenkte "oyeah jeg puler faktisk"), fikk i trynet det at "håper virkelig dette går bedre enn sist".

Jeg vet det er ufint, men jeg lo! :!:

det diggeste er en venninne av en venninne av meg. hun bor et stykke unna, men ville ha meg på besøk. bor alene og greier, så jeg tok turen ut etter en uke siden jeg hadde hatt litt å gjøre dagene før. vi så film, lå i sengen og koset oss. så tar jeg armen rundt henne, ser henne inn i øynene og nermer meg munnen hennes. hun kommer mot, for hun vil jo det samme som meg. ender opp med at vi råkliner, kler av hverandre, sleiker og biter. og når jeg tar av trusen hennes, bokseren min kommer av, og jeg er klar til å ta henne, sier hun "forresten jeg kommer ganske fort da" og jeg tenker no ja men det må no gå fint. og da jeg kom 0.5 cm inn i henne ser jeg ansiktet vrir seg i nytelse og tenker hva i alle dager var det der? kjørte den rolig frem og tilbake helt i åpningen, og det viser seg at hun er utrolig følsom og begynner å hyle tilsvarende jenter som blir skampult på video i 3 min i strekk. og når jeg begynte dypt og hardt, kjørte hun trynet ned i dynen for ikke å skrike så høyt, rev i sengetøyet og ble helt vill. det er den diggeste sexen jeg noen gang har hatt. og for å si det sånn, det ble ikke bare en kveld..

:wow:

Lenke til kommentar
Værste må ha vært når jeg var 18 og rotet med en som var 16. Vi var på fest og faren hennes visste tydeligvis hvor datteren var.

Han kom inn i det hun ga meg en BJ, Det likte han heller dårlig så der satt jeg bar ræva å fikk en skikkelig kilevink rett over øyet.

Hadde operert kneet 3 dager før så det var ikke så mye motstand fra min side.

Han innviterte meg med ut så vi kunne gjøre opp som menn, Så der trappet jeg ut med krykker å greier.

Fikk heldigvis beskjed fra han at han ikke sloss med krøpplinger. Lucky me for fyren var huge.

 

 

Et eller annet i denne historien slår meg som veldig usannsynlig. Høres ut som du har stjålet fra en dårlig American Pie-aktig film.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lille meg_*
min værste må være første gangen (i ettertid). kom hjem til en venninne, for å gjøre lekser. seriøst. men hun hadde jo helt andre tanker enn hva jeg hadde, men hallo. hvem vil ikke gjøre det? så jeg tenkte jo lets go! da vi var ferdige var jo jeg strålende fornøyd, pakket sammen og stakk hjem. vi snakket jo mye sammen, selv om vi gikk på forskjellige skoler. etter et par mnd ble det snakk om sex igjen, og jeg som trodde jeg hadde gjort alt etter boken (ettersom hun ikke hadde sagt noe første gangen, og nøt alt - hvertfall det jeg fikk med meg mens jeg tenkte "oyeah jeg puler faktisk"), fikk i trynet det at "håper virkelig dette går bedre enn sist".

 

det flaueste/vittigste jeg har vært borti var en venninne som inviterte meg over for å pule litt sent om kvelden. og jeg tenkte liksom hun hadde jo ikke gjort det hvis foreldrene var hjemme, men det tok ca 15 minutter før moren banket på utenfor soveromsdøren og skrek "nå får dere holde kjeft og legge dere".

 

det diggeste er en venninne av en venninne av meg. hun bor et stykke unna, men ville ha meg på besøk. bor alene og greier, så jeg tok turen ut etter en uke siden jeg hadde hatt litt å gjøre dagene før. vi så film, lå i sengen og koset oss. så tar jeg armen rundt henne, ser henne inn i øynene og nermer meg munnen hennes. hun kommer mot, for hun vil jo det samme som meg. ender opp med at vi råkliner, kler av hverandre, sleiker og biter. og når jeg tar av trusen hennes, bokseren min kommer av, og jeg er klar til å ta henne, sier hun "forresten jeg kommer ganske fort da" og jeg tenker no ja men det må no gå fint. og da jeg kom 0.5 cm inn i henne ser jeg ansiktet vrir seg i nytelse og tenker hva i alle dager var det der? kjørte den rolig frem og tilbake helt i åpningen, og det viser seg at hun er utrolig følsom og begynner å hyle tilsvarende jenter som blir skampult på video i 3 min i strekk. og når jeg begynte dypt og hardt, kjørte hun trynet ned i dynen for ikke å skrike så høyt, rev i sengetøyet og ble helt vill. det er den diggeste sexen jeg noen gang har hatt. og for å si det sånn, det ble ikke bare en kveld..

 

Det der høres ut som meg,er ekstremt følsom og blir "litt" revet med hvis jeg er ordentlig kåt.

Men det er ikke bare bare å være jente du,ene xen min sa at han bl nesten redd meg,jeg var jo nesten for kåt,makan til idiot! Nå har jeg hldigvis en gubbe som setter pris på villskapen min, hehe

Lenke til kommentar
Det der høres ut som meg,er ekstremt følsom og blir "litt" revet med hvis jeg er ordentlig kåt.

Men det er ikke bare bare å være jente du,ene xen min sa at han bl nesten redd meg,jeg var jo nesten for kåt,makan til idiot! Nå har jeg hldigvis en gubbe som setter pris på villskapen min, hehe

 

håper nesten du slo han som ble redd. han burde skamme seg fy flate. det gjør det sykt mye diggere når damen er sånn som det der.

Lenke til kommentar
Jeg lurer pa hvordan det oppfattes andre veien - damen som blir redd fordi mannen blir for aggressiv nar han blir kat og ikke klarer a styre seg. Da er det vel fortsatt mannen som er idiot?

 

Det er forskjell på aggressiv og intens eller lidenskapelige, da. Aggressiv er jo skremmende, mens intens eller veldig lidenskapelig er jo dritdigg.

Lenke til kommentar
Jeg lurer pa hvordan det oppfattes andre veien - damen som blir redd fordi mannen blir for aggressiv nar han blir kat og ikke klarer a styre seg. Da er det vel fortsatt mannen som er idiot?

 

Det er forskjell på aggressiv og intens eller lidenskapelige, da. Aggressiv er jo skremmende, mens intens eller veldig lidenskapelig er jo dritdigg.

Kun i hvordan det oppfattes. En intens og veldig lidenskapelig mann som er skremmende for kvinnen vil oppfattes som aggressiv, en intens og lidenskapelig kvinne som er skremmende for mannen vil oppfattes som intens og lidenskapelig. Når en mann blir "litt" revet med, som var beskrivelsen hun selv kom med, og kvinnen blir skremt, så tror jeg absolutt at det vil oppfattes som aggressivt og skremmende - og da gjerne på en måte som gjør ham til en voldsmann.

Lenke til kommentar
Kun i hvordan det oppfattes. En intens og veldig lidenskapelig mann som er skremmende for kvinnen vil oppfattes som aggressiv, en intens og lidenskapelig kvinne som er skremmende for mannen vil oppfattes som intens og lidenskapelig. Når en mann blir "litt" revet med, som var beskrivelsen hun selv kom med, og kvinnen blir skremt, så tror jeg absolutt at det vil oppfattes som aggressivt og skremmende - og da gjerne på en måte som gjør ham til en voldsmann.

 

Nja, nå har jeg aldri hatt en aggressiv mann med meg i senga, men for meg er aggressiv ganske nært knyttet til truende og sint oppførsel. De fleste vil nok merke forskjell på sint og truende, og intens og lidenskapelig. Det går selvsagt an å være alt på én gang, men da hadde selv jeg blitt litt skremt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lille meg_*

Vel altså,jeg liker når gutten tar av også jeg da,småbiter litt og sånn,men nå skal det sies at jeg aldri var i nærheten av voldelig,bare stønnet høyt,og var veldig med på en måte.

Jeg er ei kortvokst jente også,så tror ikke jeg virker så veeeeeldig skummel heller,blir kansje noe litt annet når en man tar av for mye,pga at han er 10 ganger så sterk som deg.

 

MEN dette var i et forhold,vi var trygge på hverandre og alt det der,typen min nå kan gjerne være litt brutal mot meg han,men man må jo stole på hverandre først.

 

Jeg tror at grunnen til at han reagerte var at han er en type som ikke likte at dama tok komandoen innimellom,og heller ville ha ei dame som visste sn plass,hehe.

uansett hans tap.

Lenke til kommentar
Beste:

Beste var nok med ekskjæresten min for en del år tilbake da vi var nyforelsket, men likevell trygge på hverandre.

Vi dusjet først og befølte hverandre kjempedeilig i dusjen. Etterpå la vi oss på sengen og smurte oss inn med olje. Tror seriøst jeg aldri har hatt en så deilig orgasme før - og begge kom samtidig! Etterpå koste vi oss med taco og så en god film. Dette var på tiden da begge to bodde hjemme, så en helg der foreldrene var borte gjorde så absolut susen! :D

 

Hørtes såå koselig ut. skulle ønske typen min også ville gjøre sånt me meg ^^

Lenke til kommentar

Min værste sex-opplvelse må være xen min,vi var sammen ca 2 mnd,men han klarte å få meg til å synes sex var kjedelig,husker jeg lå og telte takbjelker og tenkte på hva jeg skulle ha til middag.... trodde det var meg det var noe galt med i.o.m et jeg aldri hadde vært i et forhold før,og at jeg kansje ikke passet til å være monogam.

 

Min beste sex-opplevelse tror jeg er denne:

Det var når jeg og typen jeg er sammen med nå (på 10.året :thumbup: )

hadde vært sammen ca 2 uker,vi var kåte på hverandre HELE tida,klarte ikke og ha henda for oss sjøl i 10 sekunder av gangen.

Vel den dagen skulle vi ut på byen,etter en liten stund var vennene våre (single) spedd for alle vinder,og jeg satte meg overskrevs på fanget hans og vi begynte å råkline.

Etter en liten stund kom en av vaktene bort til oss,sur som bare det å sa at hvis vi skulle drive med det der fikk vi dra hjem,jeg ser på han han ser på meg,begge ser på vakta og smiler.

Så løper vi hånd i hånd hjem til han (bor 5 min unna) og har helt vill rå kan-ikke-få-nok-av-deg-sex.

Den natta hadde vi sex hele tida,bare avbrutt av litt søvn innimellom.hehe

 

Vi har foresten utrolig bra sex enda,så mange år etter,og nå venter vi tredje og siste barn :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...