Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din beste, og verste sex opplevelse ?


Bjorn94e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_Nic_*

Værste jeg har gjort\opplevd innen sex må være at jeg ble med en fyr til teltet hans på wacken festivalen. Det var sent ute i festivalen, og sexen var veldig grisete. Han hadde drukket, så han hadde vansker med å få det til å gå der han lå der og jukket oppå meg. Etter å ha stirret opp i taket en evighet brølte han i øret mitt og gjorde seg ferdig. Rett etterpå kom kompisene hans for å sove, og det var ikke vanskelig for dem å få med seg hva som hadde skjedd siden klærne mine lå rundt omkring og hele teltet luktet sex. De var i det minste fintfølende nok til å late som ingenting, og jeg la meg til å sove. På morningen ville fyren ha seg igjen, så han fikk smøget seg til å ta meg i skjestillingen. Problemet var at han var ikke akkurat stille, så det vekket alle og at han hadde TATT VEKK teppet som dekket meg. Alle som ville kunne få med seg et eksplisitt show rundt baken min. Når jeg stod opp var jeg så flau at jeg bare tok på meg klærne og gikk. Resten av tiden håpet jeg på å ikke treffe noen av dem, og gikk rundt med sæden hans i meg siden det var umulig å finne et sted å vaske det bort. Flaut og grisete, og det gjør jeg aldri igjen.

 

Det beste jeg har opplevd innen sex er vel sexlivet jeg har med kjæresten min nå. Han er akkurat passe hensynsfull, samtidig som han viser at han vil ha meg. Selv om jeg kanskje ikke akkurat kommer hver gang er det akkurat sånn jeg vil ha det.

Lenke til kommentar

Værste:

En gang for rundt 1 år siden da jeg hadde med meg en jente som jeg kjente litt fra før. Vi ble keene på hverandre allerede på byen og bestemte oss for å ta taxi hjem sammen.

I taxien pratet hun i ETT SETT om seg og sitt. Jeg har seriøst aldri hørt noen som har åpnet seg så fullstendig for en så ukjent person. Preket i veg om aborter og piss hun hadde vært gjennom - som om det var verdens mest naturlige ting å prate om og å si slik jeg ble turn-on.

Vel jeg var gira og ignorerte litt alle problemene hun hadde hatt oppigjenom.

 

Nå vi kom inn skulle hun på død og liv begynne å dusje med meg. Jeg var ikke klar for en dusj med en one night-dame men ble til slutt med for å lukke kjeften på dama. I dusjen begynte jeg å beføle henne og kysset henne. Jeg slikket henne en del i dusjen og, men dama hadde jo NULL følelser der nede! Ikke et ørlite stønn, ikke en tung pust - ingenting! Hun preket jo faen meg mer nå om tidligere afferer, problemer og slike ting nå enn i taxien.

 

Vi tørket oss og gikk inn på soverommet i leiligheten naken. Jeg slengte henne ned og slikket henne enda en gang og veldig "etter boka for hva som er deilig for en jente" Ikke en lyd nå heller. Hun bare lukket øynene og pratet inn i mellom. Jeg er veldig erfaren, og jeg har aldri i mitt liv hatt sex før med en jente som er så lite interessert.

Hun hadde enda ikke tatt på min sak enda og heller ikke gjort noe med meg. Jeg var uansett superkåt, for dama var i bunn og grunn ganske så fin både utseende og kropp.

Når det storet støtet skulle komm og jeg snudde henne rundt i doggy, så begynte hun faen meg å preike mer om aborter (!) Nå fikk jeg ikke lov å knulle henne, for hun husket ikke om hun hadde tatt P-pillen. Etter mye styr og forklaring at jeg faktisk har en kondom på meg, så ble det til slutt et "ja okey da!"

Det rare var at hun var klissvåt og stønnet høyt i det jeg gikk inn i henne. Men etterhvert ble det nærmest helt stille og jeg kunne så svakt høre en tung pust. Jeg begynte jo å bli klinkende edru på dette tidspunktet, og jeg visste hva jeg drev på meg. Jeg tenkte at.. okey, jeg får legge henne på magen da og kjøre litt mer mot G-punktet så kanskje hun føler mer. Men neida.

 

Når jeg endelig kom la jeg meg bare rett ned og sov.

Har aldri vært så glad for å se en person spassere ut døra og ned trappene i leilighetskomplekset her noen gang! Slang i en grandiosa i ovnen og hooket opp med noen kompiser etterpå. Faen så digg det var å høre om annet jatt enn aborter, hvilken tampong som er best, alle X-ene og dritt. Makan til uinteressert kjerring har jeg aldri møtt.

Greit at du kan ha problemer, men alvorlig talt! Da står du enten over, eller så kjører du all inn. Har aldri snakket med henne siden, og jeg er ikke en smule interessert en gang. Stakkars de som biter på sier bare jeg.

 

Beste:

Beste var nok med ekskjæresten min for en del år tilbake da vi var nyforelsket, men likevell trygge på hverandre.

Vi dusjet først og befølte hverandre kjempedeilig i dusjen. Etterpå la vi oss på sengen og smurte oss inn med olje. Tror seriøst jeg aldri har hatt en så deilig orgasme før - og begge kom samtidig! Etterpå koste vi oss med taco og så en god film. Dette var på tiden da begge to bodde hjemme, så en helg der foreldrene var borte gjorde så absolut susen! :D

Lenke til kommentar

Værste må ha vært når jeg var 18 og rotet med en som var 16. Vi var på fest og faren hennes visste tydeligvis hvor datteren var.

Han kom inn i det hun ga meg en BJ, Det likte han heller dårlig så der satt jeg bar ræva å fikk en skikkelig kilevink rett over øyet.

Hadde operert kneet 3 dager før så det var ikke så mye motstand fra min side.

Han innviterte meg med ut så vi kunne gjøre opp som menn, Så der trappet jeg ut med krykker å greier.

Fikk heldigvis beskjed fra han at han ikke sloss med krøpplinger. Lucky me for fyren var huge.

 

 

Beste må ha vært med eksen min for 4 år siden når jeg oppdaget at jenter kan squirte.

Ble en våt flekk i sengen på 0,5 * 0,5m. Visste ikke da at de kunne squirte en gang så det kom som et sjokk mildt sagt.

Var litt vanskelig å avslutte fordi det var så vått. Klarte omsider det å da kom vi begge samtidig.

Glemmer ikke den sexen så lett:)

 

 

Sånn da har jeg totalt dummet meg ut på forumet med mine sex historier. Men men skitt au

Lenke til kommentar

Verste tror jeg må være en gang jeg og daværende kjæreste så en dårlig skrekkfilm. Typisk 80-talls zombiesplatter-greie med synth-bakgrunnsstøy og lavbudsjettskostymer. Jeg kjedet meg rett og slett, og begynte så smått å klå litt. Det ene ledet til det andre, og etterhvert var vi nakne og jeg tok henne doggy.

 

Hun hadde en forkjærlighet for denslags filmer, som det merkelige kvinnfolket hun er, så hun fulgte jo faktisk med på filmen. Og hver gang det kom et lite "bø, nå skal jeg spise opp hodet ditt", skvatt hun til og hoppet flere meter unna.

 

Der var jeg, kjørte på med henne på alle fire, mens hun virket mer oppslukt av filmen enn av akten, for ikke å snakke om alle avbruddene. Tror forsåvidt også det må ha vært det lengste samleiet jeg har hatt, nettopp på grunn av disse. Lesson learned: aldri ha sex mens du ser en film du vet dama absolutt ha med seg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Værste må ha vært når jeg var 18 og rotet med en som var 16. Vi var på fest og faren hennes visste tydeligvis hvor datteren var.

Han kom inn i det hun ga meg en BJ, Det likte han heller dårlig så der satt jeg bar ræva å fikk en skikkelig kilevink rett over øyet.

Hadde operert kneet 3 dager før så det var ikke så mye motstand fra min side.

Han innviterte meg med ut så vi kunne gjøre opp som menn, Så der trappet jeg ut med krykker å greier.

Fikk heldigvis beskjed fra han at han ikke sloss med krøpplinger. Lucky me for fyren var huge.

 

Horribelt at han skulle gi deg juling når det var dattra som tydeligvis var sulten på kuk. Du satt jo bare der og var aktiv tilskuer.

Lenke til kommentar
Der var jeg, kjørte på med henne på alle fire, mens hun virket mer oppslukt av filmen enn av akten, for ikke å snakke om alle avbruddene. Tror forsåvidt også det må ha vært det lengste samleiet jeg har hatt, nettopp på grunn av disse. Lesson learned: aldri ha sex mens du ser en film du vet dama absolutt ha med seg...

Sånt er jo bare artig. Sex trenger ikke være det samme hver gang, innimellom kan det handle om å blande lyst og skrekk.

Lenke til kommentar
Værste må ha vært når jeg var 18 og rotet med en som var 16. Vi var på fest og faren hennes visste tydeligvis hvor datteren var.

Han kom inn i det hun ga meg en BJ, Det likte han heller dårlig så der satt jeg bar ræva å fikk en skikkelig kilevink rett over øyet.

Hadde operert kneet 3 dager før så det var ikke så mye motstand fra min side.

Han innviterte meg med ut så vi kunne gjøre opp som menn, Så der trappet jeg ut med krykker å greier.

Fikk heldigvis beskjed fra han at han ikke sloss med krøpplinger. Lucky me for fyren var huge.

Det der er så dumt. Dere er jo relativt jevnaldrede og begge "lovlige". I en alder av 16 år bør man kunne forvente å få litt privatliv. Om jeg hadde hatt en datter på 16 hadde jeg heller ikke likt å finne henne i det scenariet, men man evner faktisk til en viss grad å tenke selv når man er 16 år. Denslags hører ingen sted hjemme, han kunne heller tatt en prat med jentungen om han skulle være så forb**** overprotective.

 

Der var jeg, kjørte på med henne på alle fire, mens hun virket mer oppslukt av filmen enn av akten, for ikke å snakke om alle avbruddene. Tror forsåvidt også det må ha vært det lengste samleiet jeg har hatt, nettopp på grunn av disse. Lesson learned: aldri ha sex mens du ser en film du vet dama absolutt ha med seg...

Sånt er jo bare artig. Sex trenger ikke være det samme hver gang, innimellom kan det handle om å blande lyst og skrekk.

Tja, jeg ler av det i etterkant, men der og da var det bare boooring.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...