Gå til innhold

M40'S Lian Li PC-B70 Kommentarer


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Når jeg får det. Har venntet på å få høre det siden jeg har brukt ett anna kabinett, sorry for det. Har jo planer om att mtpctech skal lakke det og slikt, men dem har hatt litt problemer med ting og har endel å gjøre visst nok. Skulle kontakte meg denna uka men ikke skjedd nå. Så lurer på å gi blannke i heile lakk jobben å bare bestille meg ett.

Så da blir det ikke som jeg kunne tenke meg.. Greier sikkert ikke å levere det til jul nå.

Skal skaffe det og så gjøre jobb å sende. F ass

Lenke til kommentar
Driiiit ass. Har da funnet ut att jeg mest sansynlig bare kan bruke 2 av minne slottene samme på bruderns hk. Tror dette er en svakhet med dete hovedkortet.. Så nå blir det bare 2x2gb 8500. Svartte asså.

Får feil i memtest x86 med 3 eller 4 i. Går bra med 2.

 

Du må ha 64bit OS for og ha mer enn 4GB ram da ;)

Prøv med Windows 7 64Bit, da burde det funke helt fint.

Lenke til kommentar

Win 7 har jeg vettu. Det er i memtesten det blir feil. Å dette resulterer i att det blir blåskjermer ganske offte. Så kjører 2x2gb i dual channel. Så nå må jeg nok ha page fila, men krymmpe den ned til ett par gigga tenker jeg..

 

Han fra mnpctech skulle jo ta kontakt denne uka men det er blitt glemt ser det ut som. Så bestiller bare ett kabinett å driter i å gjøre det så rått som planlagt. Om jeg skal få det til jul :mad:

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen andre som lager cutom pc'r alla mnpctech. Gidder ike å bry meg med dem lenger, siden dem skulle ta kontakt igjenn sisst uke. Å det har heller ikke skjedd denne uken. Min feil jeg ikke tok kontakt tidligere.

 

Finner jeg ikke noen så blir lian-li bare lagt bort. å jeg bare smeller sammen nå for å få det til å fungere i ett GAMMELT aopen full tower. Nok med plass men ser ikke ut. :mad:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Godagen du, er her og sniker og ja.. Husker det vettu..

Har bare ett problem med att bf nipplene er for store.

Så det er 3 muligheter. Skaffe ny slange med koolance nippler i mindre størrelse. Gå over til barbs. Eller høre om jeg får laget nytt topplokk på nor\sør bro brikkene med gjenngene 1-2mm lengere til siden. Da går det. Er nå jævli dritt asså. :wallbash:

Lenke til kommentar

:tease: :tease: Ja det tenker jeg du kunne :)

Du kan jo få eska da og skryte på deg ett.. Hehe.

Det blir vel i starten av februar tenker jeg. Om ting går som planlagt.

Hadde jeg ikke tatt av stock kjøling på ud3p kortet og montert vannblokker kunne jeg testa det der. Men men. Det går raskere å få sammen pc nå da. Blir ett til og + begge får sikkert EK vannblokker i nickel.. :dribble: Blir en dyr pc for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Oki doki. Jeg kan sette linken nedrest vettu.

Den sleevingen synnst jeg var mildt sagt, dårlig. Tenker på mdpc sleeving istede altså.

Blir sikkert en høvding det og om det skal bli nok. For denne ser du gjennom:( og fargen er veldig matt på en måte.. Ikke alle liker alt. Det er bra. Kommer ann på fagevalget og, min er jo litt anderledes, siden det er carbon. Litt gråsvart..

 

 

Men linken til kommentartråden, hvordan får mann den nedom bilder som lastes opp via hw.no?? Går bra når det er linket til online albummet

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...