Gå til innhold

M40'S Lian Li PC-B70 Kommentarer


Anbefalte innlegg

Annbefaling av dobbelsidig teip som sitter godt???

Bill Owen bruker i hvert fall 3M Scotch :thumbup:

 

Har en rull liggende her. Er ekstremt sterk på glatte overflater, så sterk at den hold vannpumpa mi fast til kabinetet med en pitteliten bit i vert hjørne. Grunnen til at jeg brukte så lite av gangen er at den koster 100,- rullen men jeg fikk den til halv pris da en butikk gikk konkurs så jeg kjøpte 2 ruller av den til 100,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For lakk. kutting i topp å sider + vindu. Var vel 185£ tror jeg.

Var Tom Logan fra TTL som gjordet det. Men han sa att nå tar han bare på seg komplette bygg. For han er lei folk maser om når kabinettet kommer.

 

Skal jeg være ærlig så er jeg glad han ikke gjør det. For mitt var ferdig første uka i mai. Han bare kommenterer han er alt for opptatt til å ha tid til å hjelpe meg med en opphennting.

 

Tillegg så greide han eller hvem det var og knekke dem 2 140mm viftene, kastet den skjermkort støtta, kasste en 120mm vifte.

Pluss når jeg sa jeg var lei av å vennte så trua han med att han bare skulle la kabinettet stå der så kunne jeg komme og hennte det sjøl.

 

Er det ikke noen som gjør det her til lands?? Så har jo chilled pc laserkutting å mye anna rart dem gjør. Synn det ikke er slik service her til lands. Det er det vi pc entusiaster mangler. Custom arbeids shop og vannkjølings shop..

Lenke til kommentar

Det er det vi pc entusiaster mangler. Custom arbeids shop og vannkjølings shop..

 

Ja, vi burde virkelig hatt en casemodd-butikk/verksted her i landet. Det lille som er å finne på f.eks. Microplex er jo ikke akkurat mye å skryte av...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jippi da fannt jeg nettop ut att hulla i toppen ikke stemmte i forhold til 360 rad'n jeg har. Fy F**** hvor lei jeg er av å finne feil på kabinettet mitt. Ikke nok med det. Eine hullet er større så jeg må ha enskive der. Og da må jeg ha det på alle ellers blir det ikke likt. Og ja det er ikke 100% dekt med lakk i toppen heller.

 

For en amatørjobb som er gjordt :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Kommer ikke på tale å kjøpe en ny rad som har 20mm avstand mellom hulla, min har sikkert 15mm. :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takker du soppen, men sitter ikke noe bra med meg. Så jeg har heldigvis now 1/4" eller 1/8" heatshrink i sort, rødt å hvit. Den sitter bedre.

Men på den pci-e kabelen ser du jeg startet med hvit heatshrink på lilla sleevingen, det er jo feil i forhold til dem andre.

 

Så lurer på om jeg skal bytte eller ikke. For syntest den hvite på lilla passet ganske bra sammen. Men da clasher det litt med den hvite som har hvit fra før.. :hmm: Igår var en dag til ingen ting blei gjordt. Ikke bra, er redd for jeg kommer inn i en fase der jeg blir lei heile greia.

 

Det blir og meget trangt mellom psu og pummpene. Grrrr, kabinettet skulle hvert 10cm lengere :p Eller jeg skulle fåt psu i top, men det går jo ikke. Siden dusten som fixa det ikke gjorde som jeg bedte han om. Lage hulla til viftene så langt frem som rå. Da kunne jeg ha hatt 240 i toppen å 360 i bunn. :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar

Jeg har ett lite spørsmål til folket. Disse runde sylynder formede magnet lignende sakene mann finner på pci-e kablene til corsair. Har dem noe funksjon? Er jo ikke magnet, ligner. Er det bare en sammler for kablene eller??

 

Ligner på samme type som var rundt start\reset\hd led\ led kablene før i tia.

Tar dem jo av nå når jeg sleever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...