Gå til innhold

Vårtur for meg og mine sønner - hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shopping i Kensington High St.? Hva skal dere kjøpe, og hvorfor kjøpe det akkurat her? (Eller er det bare plassering ifht leiligheten som er grei, kanskje? Ser ikke helt det spesielle her ...) Kjøpesentre i England synes jeg det er liten grunn til å bruke tid på, selv om Westfield sikkert er et brukbart eksemplar av arten.

 

Husk at det er absurde mengder mennesker i Covent Garden de fleste helger og på kveldstid. En del gater i Soho selges det varer og tjenester man ikke nødvendigvis føler for å introdusere for 7-åringen helt ennå.

 

Bodde i London fra jeg var ca. 6-10 år -- Hamleys og Science Museum var blant de mest attraktive destinasjonene; tålmodighet fra far er essensielt begge steder. :)

Lenke til kommentar

Kensington High Street passer i forhold til leiligheten og jeg skal innom Columbia Sportswear. Ellers er det klær det går. Både til meg selv og til mine sønner. Derfor også Westfield, som i tillegg vistnok er Englands største.

 

Covent Garden blir stort sett kikking.

Hamleys har vi vært innom før og kommentarer på Science Museum går på "mer fornøyelsespark enn museum. Dermed er jeg klar over at jeg må smøre meg med en del tålmodighet. Grunntanken med turen er da også at vi alle tre skal kose oss og slappe av.

 

Listen er forøvrig stadig i forandring. Har nå lagt Petticoat Lane/ Brick Lane/ Old Spittafield Market til Dag 4 og tar dem på vei til Greenwich. Dette ut fra en kombinasjon av tidlig stenging på disse markedene og at båttur passer bedre for trette barneføtter enn skifting mellom DLR/ Buss/ Tube.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...