E-N Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Jeg kjøpte Crysis Maximum-pakken for en stund siden, jeg installerte crysis og registrerte meg på gamespy.com. Når jeg søker etter servere finner jeg bare ca. 100 server og de fleste av dem er russiske, polske, ungarske osv. Og av de 100 er ca. 10 av dem spillere på, og av de 10 kan jeg joine 5 av dem. Er spillet utdatert og serverene lagt ned? jeg trodde det var norske server og... Hvor er alle serverene? Har ikke patchet spillet enda.. tror ikke det har noe å si... E-N
Reeve Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Du må nok patche spillet. Med din verisjon (sikkert 1.0), finner du ikke servere som for eksempel kjører 1.3 eller dvs. nyeste patch. Oppdater spillet, og prøv igjen.
E-N Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 nå har jeg patchet det til version 1.21(fant ikke 1.3) men det er det samme som før. Jeg la merke til en server som het noe med "No-cd key serial" så jeg begynner å lure på om jeg bare ser crackede servere.. er det ingen andre som spiller crysis online? Trenger sårt hjelp!
E-N Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 Når det står serverer som "NO-CD-KEY" så må noe være galt.. Er det noen som vet hvor jeg skal "klage"? www.Ea.no kansje?
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 viss det står "NO-CD-Key" så kansje du burte vurdere og kjøpe spillet istedet-_-"
E-N Skrevet 14. november 2009 Forfatter Skrevet 14. november 2009 viss det står "NO-CD-Key" så kansje du burte vurdere og kjøpe spillet istedet-_-" Det er kjøpt... les inlegget-.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå