FpsStu Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Lurer på om jeg kan oppgradere win2k til Xp uten at jeg må installere alle programmene og sånt på nytt, sånn at skrivebord sakene og sånt fortsatt er der? driverne osv?
FpsStu Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 ehhh... så det går altså? hvordan da? bare å installere winxp uten å formatere c:?
Egil.B Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Off topic, men jeg syns ikke du burde gjøre det. Du har ikke noe særlig å tjene på XP. Det kommer bare til å gå treigere, og hvis du fjerner den stygge eyecandy'en kan du like så godt bruke win2k. Nei, det er KDE som er finest
Lef Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 ehhh... så det går altså? hvordan da? bare å installere winxp uten å formatere c:? Bare sett inn winXP cd'n og velg upgrade/oppgrader, resten av installasjonen er selvforklarende :wink:
FpsStu Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Nei... det er noe galt med grafikken, jeg er ikke sikker om det har noe med windows å gjøre eller grafikkkortet, prøvd forskjellige drivere ol, men ingenting hjelper, tror jeg heller går over til XP før jeg bruker 4k og kjøper nytt grafikkkort...
brune-ha Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Win 2k er bedre enn XP etter min mening. Sluker ikke minne osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå