Gå til innhold

[X360] FIFA10 - CUP

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

I morgen da Veeman.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Si et tidspunkt du.

TomHel 3 - 0 St Veeman

St Veeman 1 - 2 TomHel

bra kamper :)

stemmer det?

post-123335-1255356894_thumb.jpg

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei, jeg har spilt alle kampene!

Tipper det er første eller andre kamp mot Larsemao du har glemt!

Berbastic 5-1 Larsemao

Berbastic 1-0 Larsemao

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Første kamp :)

post-123335-1255359622_thumb.jpg

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg må nok dessverre melde meg av denne cupen.. Har ikke tid til å spille så mye som jeg hadde ønsket, ble brått litt hektisk i hverdagen..

Beklager dette!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Har opplevd det selv, ikke noe problem. Mye bedre å si det enn å plutselig bli borte.

Skrevet
Jeg må nok dessverre melde meg av denne cupen.. Har ikke tid til å spille så mye som jeg hadde ønsket, ble brått litt hektisk i hverdagen..

Beklager dette!

Er det da mulig å komme inn som Danmark i 1992 EM??

:new_woot:

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Begge de 2 er ute fra før av :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet
Begge de 2 er ute fra før av :p

så det er ikke igjen 4 kamper som på tabellen altså? :)

hvis det er mindre sjanse for å gå videre enn Norge har til å nå VM (de har visstnok en miikrosjanse ifølge en blogger fra VG), så er det vel like greit å melde seg på en fremtidig cup istedet :) Men takk for tilbudet.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

My bad. Hadde skrevet inn walkover i den oppdaterte tabellen mot meg. Du må vinne alle 4 kampene for avansement :)

Skrevet (endret)
My bad. Hadde skrevet inn walkover i den oppdaterte tabellen mot meg. Du må vinne alle 4 kampene for avansement :)

da er det jo hope in a hanging snor :) jeg er med! hehe GT: inge9 lag: Juventus :new_woot:

Endret av atternytt
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Nei, har spilt noen timer nå og har to innleveringer som må gjøres, får ta det i morgen.

Endret av Slettet-EIV2CS
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei, atternytt er backup i tilfelle en skulle trekke seg. De andre har ikke gjort noe for å fortjene å være med videre.

Skrevet
Nei, atternytt er backup i tilfelle en skulle trekke seg. De andre har ikke gjort noe for å fortjene å være med videre.

Så da fortjener en tilfeldig dude det da? Unnskyld meg! Men det blir helt feil!

Skrevet

en som har vært med før ville fått en ny sjanse. Det ville vært urettferdig ovenfor resten.

Jeg kommer inn med faktisk dårligere forutsetninger, da jeg allerede har 2 tap.. Vil heller si da at det er urettferdig om man skal snakke om rettferdig eller ei.. :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Skal den som allerede har blitt slått ut spille med laget til Niram, eller skal han få en helt fresh start i så tilfelle?

Uansett så var det første mann til mølla, uavhenging om man er kjent eller ukjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...