Gå til innhold

Skryt til Komplett


Anbefalte innlegg

Feste som cpuvifta skal festes til knakk her en kveld så den ble skutt veggimellom inni kabinettet, sendte epost til komplett og fikk ny festebracket gratis tilsendt iløpet av to dager og det helt til nordnorge :) så takk til Komplett for go service!. handla like godt et par ting jeg bare "trengte" mens jeg var innom sida deres :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Komplett har blitt ekstremt gode på å sende raskt - går som regel ut etter 1-2 timer etter bestilling. Derfor jeg har begynt å handle der igjen motfor netshop, som har blitt mer og mer sirup.

Lenke til kommentar

Komplett brukte 2 dager fra varene lå i handlekurven til de lå i postkassen min.

 

Bare så synd at jeg så på pakningen at produktet mitt har vært åpnet og reforseglet tidligere, så jeg ble ikke overasket da det viste seg å være ett mandagsprodukt jeg fikk.

 

Takk for returen Komplett! Akkurat det jeg ønsket å betale for <3

Lenke til kommentar
bestilte en pc som de skulle bygge for meg for tirsdag morgen for en uke siden. Men de har enda ikke sendt den....

 

men de andre gangene jeg har bestilt fra komplett har det kommet raskt og vært bra service....

 

De hadde sikkert ikke en av delene på lager

'

 

 

jojo, de hadde alle delene på lager når jeg bestilte, og det sto "frigjort for plukk" på alle delene...

 

 

 

 

MEn nå har de endelig fåt pakket det! ;)

Lenke til kommentar

Ser at flere og flere gir gode tilbakemelding hvis varer blir sendt samme dag som de er bestilt, dette mener jeg burde være standard når en handler i nettbutikk i 2009. Iallefall hvis bestilling er inne før 14;00

 

Hvor rask en sender ut varen er et av mine kriterier når jeg vurderer en nettbutikk..Desverre er det blitt slik at de som var god på dette har tapt seg, om de er pga finans krisen eller at en ikke vil ha for mange ansatte er ikke noe jeg skal uttale meg om..

 

Kan jo hende at en del nettbutikker tar for gitt trofaste kunder etter å gitt gode service i mange år.. Opplever blant annet nettbutikker som har oppført lager på varer som de må bestille inn for å kunne sende ut til kundene slik som bl.annet multicom som skriver at de skal prøve å sende ut i løpet av 5 virkedager fra bestilling. Og en har andre nettbutikker som har falt av lasset pga lav inntjening..

 

Men det som er like viktig er jo handtering av retur ved evt feil, hvor god blir dette handtert. Ble litt OT dette.

 

Poenget mitt er at jeg irreterer meg over svar og topic som omhandler at varen ble sendt ut samme dagen som varen ble sendt og omhandler det som en sensasjonell sak. Emne skriver her har nok fått god service, men andre som svarer har fått noe som jeg betrakter som en selvfølge :new_woot:

 

mvh

RScue

Lenke til kommentar
PC-bygging er det nok sikkert litt venting på. Sending av enkeltkomponenter går jo forsåvidt mye kjappere om det er på lager. Mine forsendelser derfra har alltid blitt ekspedert innen 24 timer. Har forøvrig aldri prøvd returen der, da alt jeg har derifra fungerer enda, hehe.

 

De har en fantastisk returavdeling, men den slår ikke MPX.no sin.

Lenke til kommentar

Har hatt endel problemer opp igjennom årene med ting jeg har kjøpt fra Komplett, de har alltid ordna opp med return og sendt nye varer. I ett tilfelle fikk jeg igjen fullpris for et 2 år gammelt skjermkort.

 

Veldig bra Komplett! Er en butikk jeg vil anbefale av den grunn. Alle er fornøyd når det går bra og en butikk sender kjapt, det er imidlertid når man får problemer man ser forskjeller. Typisk eksempel er utenlandsbaserte butikker som opererer i Norge; de har gjerne en annen oppfatning (eller ingen oppfatning) av norsk kjøpslov. Angrefrist er forøvrig også noe som Komplett håndterer profesjonelt og bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...