Gå til innhold

Pålegger å informere om svartid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og, men de har sagt 20 minutter hver gang, og det har aldri stemt.

 

Endret: Forrige gang jeg ringte telenor tok det 59:46 til jeg fikk svar.

Endret av Matsemann
Skrevet

De har det hos lånekassen og der var det over 12 minutter i dag. De verste i klassen er fjellinjen, men de har callback funksjon. Når jeg har ringt så har jeg vært nummer 56, 73 og 84 i køen!!! De ringer vanligvis tilbake i løpet av 90-180 minutter...

Skrevet

En annen ting jeg lurer litt på angående dette feltet er:

Jeg har opplevd at opperatører kun opplyser med nummber til kundeservice og ingen mail eller noen annen form for rapporteringsmulighet. Dette er forsåvidt greit, bare at dette nummeret ofte koster ganske mye å ringe til.

 

Jeg har f.eks hatt problem med bredbåndet 3 ganger i forige måned, linjebrudd og signalproblemer. På min mobilfaktura denne måneden må jeg da ut med 127kr for mine minutter med kundeservice.

Skrevet
En annen ting jeg lurer litt på angående dette feltet er:

Jeg har opplevd at opperatører kun opplyser med nummber til kundeservice og ingen mail eller noen annen form for rapporteringsmulighet. Dette er forsåvidt greit, bare at dette nummeret ofte koster ganske mye å ringe til.

 

Jeg har f.eks hatt problem med bredbåndet 3 ganger i forige måned, linjebrudd og signalproblemer. På min mobilfaktura denne måneden må jeg da ut med 127kr for mine minutter med kundeservice.

 

"Hvis du får problemer med nettlinjen kan du sende oss en e-post"

Noe klinger ikke bra i den setningen der...

Skrevet (endret)

Moobi har drevet med dette en god stund.

http://www.moobi.no/maindesign.asp?aid=21118&gid=9858

 

Selv sitter jeg i sentralbord og har en svartid på rundt 30-40 sekunder, og rundt 200-250 samtaler per dag. (Kun 1 telefon).

I praksis venter de fleste rundt 7-15 sekunder, og noen trekker opp med opp til 5 minutter ventetid.

(Jeg jobber ikke hos operatør for telefon eller mobil)

Endret av biudhveh
×
×
  • Opprett ny...