Gå til innhold

Oppdatere software på Siemens C55


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere har fått problemer med deres C55 etter dere oppdaterte firmwaren..

 

Jeg er ikke sikker på om det var det som gjorde det, men hver gang mobilen skal spille av en lyd (når jeg får melding el.l) skrur den seg kontant av. Den virket helt fint frem til søndag(flashet den på lørdag), da jeg våknet etter et alt for sent nachspiel. :cry: (ingen ytre skader på mobilen)

 

Jeg har nettopp kjøpt den på Elkjøp, og tegnet et års forsikring, så det skulle ikke være noe problem dersom jeg uaktsomt har skadet mobilen. Men det hadde vært kjekkere å fikse det selv. Har lett etter diverse software for å fikse den, men jeg finner nesten bare gamle ting som ikke støtter mobilen, eller programmer som koster penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FW18 ja.. Tror den originale var FW14.. Men den finner jeg ikke noen plass.. Har brukt flere timer på å lete.. Merkelig at ikke Siemens lar gamle firmwares ligge ute på nettet. I letingen, var jeg inne på et forum der det stod at det var vanskelig å nedgradere til gammel firmware.. Flere merkelige ting.. :grumpy:

Lenke til kommentar

FW18 er eneste firmware for selvoppgradering på C55. Skal du ha en annen FW må du oppsøke et service-senter der du får oppgradert mobilen gratis.

 

For all del ikke prøv FW som ikke ligger på my-siemens.com . Prøver du slikt vil du trolig ta livet av din C55 og du mister retten på service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...