Gå til innhold

PSP Go - Wifi virker ikke


[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Har da kjøpt meg en PSP Go og vil selvfølgelig logge meg på nett for å laste ned ting.. men får beskjed om at "an error occured - the connection timed out"...

Har WEP kryptert Wifi som funker strålende akkurat nå på laptop, PS3 og iphone.. Noen som har tips - hva kan jeg gjøre? Evt noe jeg har glemt?

 

(Jeg er sikker på at jeg skriver inn passordet riktig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker at jeg også hadde problemer de første gangene med min psp (gamle versjonen)

prøv igjen med brukernavn og passord og prøv sånn at den søker etter internett forbindelse. litt rar forklaring kanskje siden d r lenge sia jeg gjorde det og psp'en er tom for strøm og gidder ikk lade den nå så jeg får ikke sett på innstillingene nå.

Lenke til kommentar

det er ikke noen andre tips annet enn å prøve igjen. jeg prøvde så utrolig mange ganger selv, men plutselig gikk det bare. men er så lenge siden nå

Har du fulgt disse steppa?

1. Turn on your PSP.

2. Enable wifi by flipping the WLAN switch to the on position.

3. Select network setup from main menu, select network settings (press "X").

4. Select infrastructure mode.

5. Create a new connection.

6. Select scan to look for your WiFi network.

 

*otherwise if you know all of your network settings, you can do it maually

 

1. Select your wifi networks SSID.

2. Enter your security settings(if applicable)(WEP, WEP TKIP, Shared Key).

3. Select "easy" in configure network settings to obtain ip address.

4. Confirm the settings.

5. Test the connection.

6. Go back to the main menu, select the broswer & enter a web address (www.youtube.com etc.). Your PSP's internet is ready to be surfed out wirelessly.

7. the psp, unless you have a hack installed, will not be able to browse sites such as youtube, or facebook, or twitter because they require flash/java/enhanced memory[this is not the memory stick]it can however use facebook mobile or myspace mobile by typing in m.facebook/m.myspace.com

Lenke til kommentar

Tror du ikke trenger bekymre deg for at noe er galt med wifi'en i PSP:GO pga. at den finner nettverket.

 

Kan hende det begynner å bli masse ting koblet opp på Wifi-boksen din, ville prøvd å resette wifi'en..

dvs. trekke ut stikk-kontakten ett minutt, og koble det til igjen, også prøve å søke på nytt igjen. :-)

 

Midlertidige løsning, dersom du føler det begynner å haste:

Du kan også koble PSP GO til internett via Bluetooth-tethering, som kom i firmware 6.10.

Dvs. hvis mobiltelefonen din støtter internet og Bluetooth, så kan du paire PSP Go med mobilen, og logge deg på internett via mobilen.

 

Temaet er lite, så det tar ikke så mange tellerskritt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...