Gå til innhold

Xbox 360 Nettverksproblemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har xbox 360 elite med kabel, men eg klarer ikke komme in på xbox live.

Er det andre som har problemer å komme in ?

Ja samme problemet her :(

Har også samme probelemt, ikke bare i COD 5, men i Battlefield: 1943 og andre online-spill på Xboxen. Men når jeg sjekker så fungerer ikke MSN, microsoft.com eller Xbox.com heller så. En server feil en plass kanskje? :)

Lenke til kommentar
Eg har xbox 360 elite med kabel, men eg klarer ikke komme in på xbox live.

Er det andre som har problemer å komme in ?

Ja samme problemet her :(

Har også samme probelemt, ikke bare i COD 5, men i Battlefield: 1943 og andre online-spill på Xboxen. Men når jeg sjekker så fungerer ikke MSN, microsoft.com eller Xbox.com heller så. En server feil en plass kanskje? :)

 

Får håpe på det, takk og lov for at det ikke er noe gærnt med xboxen:)

Blir sikkert fiksa iløpet av et par timer eller noe..

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en X360 Elite som jeg ønsker å koble til et WPA-2 Sikret nettverk, men xboxen vil ikke motta IP fra ruteren.

 

Jeg har en laptop som kobles automatisk og som ikke får dette problemet, har ingen anelse om hvordan jeg kan fikse det.

 

men jeg har en fjærn anelse om at det kan være Router brannmur, noen som vet noe? :new_woot:

 

Takk på forhånd

den trådløse adapteren støtter ikke WPA-2

Lenke til kommentar
selvfølgelig er kabel best, men du kan skifte nøkkel/sikkerhet i ruteren til f.eks Wep. Da får du brukte det trådløse..

 

 

du kan også ta kabel fra pcen din til xboxen, lag en nettverksbro med begge korta i den.

Min erfaring er at man bare trenger å åpne den trådløse på pcen for deling, så skal det funke. :) Når man oppretter bro så klikker internetten her og ingenting funker. Hørt om flere det skjer hos også.

 

Edit: Men kabel er jo uten tvil best ja.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...