Donaldo94 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 (endret) Hei! Jeg skal til Amerika i November, og jeg lurer på om det er fordeler ved å kjøpe PS3 (Slim) i Amerika? Er den billigere enn i Norge? Får jeg spilt Europeiske('Norske') spill som støtter PAL på den? Dette spørsmålet er sikkert stilt ofte før så svaret kan gjerne inneholde en lenke til et annet innlegg som har det samme spørsmålet. (Er ikke ute etter Blu-Ray og DVD-spilleren på konsollen, har Blu-Ray og DVD-spiller fra før av.) -Donaldo. Endret 30. september 2009 av Donaldo94
dannad Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 (endret) Den eneste fordelen (som jeg vet om) er at den er billigere i USA på sine 299 USD, som er under 2.000 kroner. Det går fint å spille europeiske og japanske spill på en amerikansk PS3, nettopp fordi alle PS3-er er sonefrie. Men ettersom den kjøpes i USA, mister du en god fordel vi nordmenn har - 5 års reklamasjonsrett. Edit: leif Endret 30. september 2009 av dannad
Topguy Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Får jeg spilt Europeiske('Norske') spill som støtter PAL på den? PAL/NTSC er bare et issue hvis du kobler PS3'en til en gammel TV (CRT ikke Plasma eller LCD), for HD oppløsningene er identiske over hele verden.
BadSmile Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 (endret) Pluss så er den amerikanske sonelukket på sone 1 dvd'er. Det betyr at du ikke får spilt av europeiske dvd'er. Hadde gått for den norske versjonen. Endret 30. september 2009 av Mr.BadSmile
bamsemumss Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 vil bli billigere og kjøpe i amerika men som sakt du vil ikke kunne spille av dvd kjøpt i europa. men er det bare spilling funker det vel egentlig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå