Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via GameRanger


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er med. GameRanger id: 574926

Legg meg til.. Kaller med Great Lord Tom eller noe i den dur :p:innocent:

 

fargoth postet 1000 population mod. Funker fint i single player. Er det kun 1000 population moden som skal brukes? Eller er det vanlig 200?

Endret av Erav
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Husker ikke helt. Lenge spilte vi CB som trenger en veldig annen taktikk. I CBA er langt lettere for newbs å gjøre det greit.

CB - Drepe flest mulig menn, dø lite selv - Få villager før motstanderen

CBA - Ta bygninger - Få villager.

 

Tror de første CBA stort sett var CBA forest. Nå spiller vel alle den versjonen hvor man får sabs ved raze osv.

Lenke til kommentar

Husker ikke helt. Lenge spilte vi CB som trenger en veldig annen taktikk. I CBA er langt lettere for newbs å gjøre det greit.

CB - Drepe flest mulig menn, dø lite selv - Få villager før motstanderen

CBA - Ta bygninger - Få villager.

 

Tror de første CBA stort sett var CBA forest. Nå spiller vel alle den versjonen hvor man får sabs ved raze osv.

 

CB - minner meg litt mer om Chaos Blood/ Path Blood etc.

Nå går det stort sett i CBA IGZ v12, om det skulle si deg noe!? Man kommer til ny age ved hjelp av mange kills og får vils ved hjelp av raze, funker ganske bra spør du meg. også bruker man klipper til å begrense hvor man kan gå...

Lenke til kommentar

Har så vidt prøvd IGZ mapsa. Problemet med CBA er vel fortsatt at man er rimelig avhengig av balanse mellom civs for å vinne. I tillegg hjelper det å være offensiv slik at man får raze og vills tidlig. Hater å komme på lag med Goths som angriper franks, mens brits som er litt lenger unna får angripe mamelukes eller viks som dem vil.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hehe ja! det kan nok være litt ubalanse mot civene, men med litt teamwork går det fint! jeg spilte en gang en runde der hvor alle på mitt lag var archer civs, også spilte vi mot blant annet huns, vi mistet ikke EN gate! der var det godt teamwork!

 

er det fortsatt noen som spiller age her?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...