Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via GameRanger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Da er jeg klar. Original Age of Empire 2 og The Conquerors er blitt installert på PC og jeg la til patchen v1,0c til spillet. Jeg bruker fiberoptisk Internett. Jeg har lagt til og registrert meg på GameRanger, mitt nick er Tricell samme som på forumet.

 

Det kan bli et problem, jeg har ikke åpnet noen porter for Age of Empire 2: The Conqueror men har gjort det for Xbox 360 tidligere så jeg er ikke helt sikker på om det kommer til å bli problemer med joining osv.

 

En annen ting er hvor ble det av bakgrunnsmusikken til dette spillet? Jeg har spilt det før og da var en en kontinuerlig bakgrunnsmusikk hele tiden mens man spilte. Noen løsning på dette?

 

Edit:

 

Min Account ID: 938113

 

Jeg forsøkte å hoste en game og da fikk jeg NAT warning, jeg må åpne porter for å kunne spille.

 

Og forresten hvor skal jeg plassere cracken for Age of Empire 2: The Conquerors for patch v1,0c? Jeg trenger nøyaktig plassering. Jeg må cracke fordi den ber meg om å sette inn CD selv om CD'en står i CD-ROM når jeg skal joine noen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

2.0a patch crack plasseres: "C:\Programfiler\Microsoft Games\Age of Empires II" (empires2.exe)

1.0c patch crack plasseres: "C:\Programfiler\Microsoft Games\Age of Empires II\age2_x1" (age2_x1.exe)

 

Slik er ihvertfal mitt oppsett

La det til under her som vedlegg, funker 100% multiplayer (The Conquerors Expansion)

Patcher_og_cracker.rar

 

Ellers, spilte dette spillet over Gameranger på lanparty i helga, det funket strålende, om noen er klar for å game i nermeste fremtid, si i fra :)

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...