Gå til innhold

Age of Conan tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nettop kjøpt AOC som kommer snart i postkassa.

Jeg prøvde trial spillet virket Bra.

Jeg lurer på en del ting feks

Når får jeg mount?

Kanskje jeg kunne fått noen tips? hva jeg burde gjøre? jeg har spillt wow men det ble jeg lei av, det er fordi jeg følte jeg gjor det samme opp igjen og opp igjen hele tiden.

mvh Alex

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mount kommer på lvl 40, koster 1G tror jeg.

Andre tips: Ta det med ro, og nyt spillet, ingen vits å raske på til 80 i dette spillet, med mindre du er endgame avhengig. Test ut noen klasser, og se hva man har lyst på.

Skrevet

Sjekk min signatur for en PC som kjører DX10 konstant i full gfx i "god" standard. PS: Jeg er ikke opptatt av FPS, men den svinger mellom 30-150 avhengig av hvor jeg oppholder meg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du har lav terskel for hvor mye gank du tåler, så ikke roll på en PvP server. White sands og underhalls (starterområdet) er egentlig blitt et PvP mayhem.

Personlig digger jeg å eie ræva en den jævla idioten av en russer som prøvde nuke meg ned der jeg stod å prata med en NPC.

Tips nr.2: Finn deg en kompis å spille/lvle sammen med. Hør deg rundt, kanskje noen av kompisene dine har AoC liggende på hylla?

• 4 måneder senere...
Skrevet

kan man transfere en char fra pve til pvp server?

Det er jeg litt usikker på. Men man kan iallefall transfere characterene fra server til server som koster rundt 15-19 dollar eller euro.

Usikker på om du kan PVP > PVM eller motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...