Gå til innhold

[Løst]Feil på elkjøp-pc, fikk tilgodelapp?


svelemoe

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte ein PC på helgetilbud for 7995 på elkjøp. Etter bruk i 1 veke, klikka den, og eg leverte den inn på elkjøp. Etter 1 veke til fekk eg melding om at eg kunne komme å hente varen.

Når eg kom bort, hadde dei returnert vara til acer, og eg fekk ein lapp der det står at eg har rett på ei ny datamaskin til tilsvarandes pris. Men om vara no ikkje er på tilbod lenger, og den eventuelt kostar 1000 kroner meir..

Kva har eg då rett på? Den lokale elkjøp butikken hadde ikkje den same maskina på lager. Kan eg då kontakte nettbutikken og få tilsendt ei ny maskin gratis? Eller må eg ut med 1000 kroner ekstra...?

 

På elkjøp sa dei at eg måtte kontakte kundesupport for meir info om eventuell ny vare.

Dei sa også at om eg var villig, kunne eg betale 1500kr ekstra og få denne.

 

Om eg no vil ha tilsvarandes vare, men den kostar meir, kva har eg rett på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske bestemt på å hallder kjøpe iPower no... Men det var då pengane, for 1500 kroner har eg ikkje:(

[off topic]Men til gjengjeld har eg 2 fjernstyrte helikopter i god stand med tonnevis av ekstradelar, eit stort fjernstyr fly, med nok ekstradelar til å bygge eit nytt fly, masse wii spel eg ikkje brukar og eit ps3 spel...

Eg kan kansje klare å skrape ihop nok pengar ;)

Kva er maksprisen for godt brukte wii og PS3 spel...?[/off topic]

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle man klage, her? Jeg ser ikke hvor elkjøp har gjort noe feil annet enn at maskinen ikke lenger var på lager.

 

Om maskinen fortsatt er tilgjengelig, så skal butikken bestille en ny til deg - men det kan også hende den ikke er tilgjengelig lengre.

 

Du må forholde deg til den lokale butikken - nettbutikken er en helt annen butikk (litt som om du skulle ringe elkjøp i bergen for noe du har levert inn i oslo :)).

 

MEN - har dere bare gått uten å velge noen PC, så er "tilgodelappen" slettet mest sannsynlig. Dere skulle valgt en løsning den dagen dere var innom, evt hentet ut et gavekort.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle man klage, her? Jeg ser ikke hvor elkjøp har gjort noe feil annet enn at maskinen ikke lenger var på lager.

 

Om maskinen fortsatt er tilgjengelig, så skal butikken bestille en ny til deg - men det kan også hende den ikke er tilgjengelig lengre.

 

Du må forholde deg til den lokale butikken - nettbutikken er en helt annen butikk (litt som om du skulle ringe elkjøp i bergen for noe du har levert inn i oslo :)).

 

MEN - har dere bare gått uten å velge noen PC, så er "tilgodelappen" slettet mest sannsynlig. Dere skulle valgt en løsning den dagen dere var innom, evt hentet ut et gavekort.

 

butikkene kan ikek gjøre som dem vil og er det noe du mener ikke er riktig kan du ronge til hovedkontoret, som er ekstremt mye mer greie enn butikkene(etter hva jeg har erfart).

Lenke til kommentar

Kundesenteret, mener du? 815 32 000?

 

Butikkene har ansvar for å gjøre deg som kunde fornøyd, eneste kundesenteret gjør er å evt ta kontakt med butikken igjen.

 

Dette er uansett off topic :). Send meg gjerne en PM dersom du ønsker å diskutere hvordan man går fram i saker hvor butikken oppfører seg vanskelig - etter hva jeg kan se har ikke dette skjedd her. (PS: Jeg jobber i Elkjøp).

 

EDIT: Det ser ut som kunde har først handlet PC på Elkjop.no på helgetilbud, og så levert den inn via butikken. Denne her det gjelder kanskje?:

 

http://www.elkjop.no/product/data/stasjona...cer-aspire-7720

 

Den koster jo fortsatt 7995,-, så sånn sett skulle det ikke være noe trøbbel å få bestillt opp en ny til samme pris.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hadde ikkje lagt merke til det, nei... dei har vel satt ned prisen.

 

Ikkje det at han i butikken var vanskeleg, han vart tvert imot veldig grei, og lurte på om eg helder ville ha ein billigare data med AMD, eller ein dyrare, den iPower'en. Han prøvde også å sjekke lagerbehaldninga på M7720, men eg trur at det ikkje gjekk på ein eller annan måte... Så på mandag skulle mor mi prøve å ringe support, eller so skulle vi fare bort dit igjen om me hadde bestemt oss for ei anna maskin, det var hvertfall sann eg huskar samtala...

Lenke til kommentar

Okei, nytt problem... big surprise, Acer kan ikkje levere fleire Aspire 7220M. Og det fins ingen andre maskiner på elkjøp i den prisklassa med same spesifikasjonane.

Einaste alternativet er http://www.elkjop.no/product/data/stasjona...ard-bell-ipower , som no plutseleg helder ikkje er på lager i nettbutikken.. og kostar 1500 meir...

Kva har eg rett på? tilbake pengane, avslag på iPower, vente til acer kan lever?

Lenke til kommentar
Er ganske bestemt på å hallder kjøpe iPower no... Men det var då pengane, for 1500 kroner har eg ikkje:(

[off topic]Men til gjengjeld har eg 2 fjernstyrte helikopter i god stand med tonnevis av ekstradelar, eit stort fjernstyr fly, med nok ekstradelar til å bygge eit nytt fly, masse wii spel eg ikkje brukar og eit ps3 spel...

Eg kan kansje klare å skrape ihop nok pengar ;)

Kva er maksprisen for godt brukte wii og PS3 spel...?[/off topic]

Gamestop kjøper spilla dine direkte :)

Lenke til kommentar
Okei, nytt problem... big surprise, Acer kan ikkje levere fleire Aspire 7220M. Og det fins ingen andre maskiner på elkjøp i den prisklassa med same spesifikasjonane.

Einaste alternativet er http://www.elkjop.no/product/data/stasjona...ard-bell-ipower , som no plutseleg helder ikkje er på lager i nettbutikken.. og kostar 1500 meir...

Kva har eg rett på? tilbake pengane, avslag på iPower, vente til acer kan lever?

Du har rett på pengene igjen om de ikke kan levere tilsvarende produkt, eller reparere den du har levert inn. Ikke gavekort eller slikt men pengene tilbake.

 

Alternativt kan du jo høre hvor god pris du kan få på ipowern :)

Lenke til kommentar

Ja, det går gjennom systemet. Men purr opp.

Er du uheldig tar det jo etpar dager.. så viktig å bare gi en purring!

 

Vel har de ikke produktet på lager, så be om å få penger overført på konto.

Så bestiller du bare en ny fra web, greit at du må betale frakt igjen, men man får liksom ikke løst det på en annen måte.

 

Evnt kan du jo se på komplett sine pakkepcer

Lenke til kommentar

Poenget var at det var den billigaste i7 gamer pcen eg fann, og når elkjøp ikkje kan gi meg den, vil eg ha ein pc med akkurat samme spesifikasjonar. Men det er vanskeleg å oppdrive i7 gamer pcar til den prisen.

 

Om eg konfigurerar en på komplett, med omtrent tilsvarandes hardware som M7720, kjem prisen opp i 10500kr...

 

Så når elkjøp ikkje kan gi meg tilsvarandes var, og eg ikkje kan få tilsvarandes vare for samme prisen andre plassar, bør eg få eit tilbod på ei litt betre maskin, eller dei kan ta ut eit grafikkort frå iPower'en, så får den akkurat samme specs som M7720, bortsett frå litt ekstra RAM...

Dei ansatte på elkjøp har allereie prøvd å bestille M7720, men acer kan ikkje levere fleire.

 

Så det er uaktuelt for meg å få tilbake pengar. Eg skal ha tilsvarandes produkt, etter reklamasjons-lova. (sann eg huskar den...)

 

Edit: har skjerm, mus(dårlig kvalitet), musematte, headset og alle mulige kablar

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Du tar feil ang forbrukerkjøpsloven - selger kan enten reparere eller levere tilsvarende vare, men dersom dette ikke er mulig uten at det fører til urimelige kostnader for selger så har du bare krav på pengene igjen.

 

Om packardbellen er en del dyrere for selger å levere til deg til samme prisen, så er dette en vesentlig kostnad, rett og slett.

Lenke til kommentar

Jaja, la gå..

Eg har ingenting mot å betale litt ekstra gryn for Packard Bell iPower, men et lite avslag hadde vore koselig.

Eg mista faktisk 100GB spel, savegames, bilder frå mobilen, bilder frå internett, gmod addons, firefox utvidelsar osv. osv. når eg måtte levere inn maskina. Det er litt surt at dei ikkje ein gong ville PRØVE å reparere den, kun fordi det hadde gått mindre enn 14 dagar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...