Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Foreldrene til en jente jeg holder på med tror jeg bare er ute etter sex med henne! Hvordan gå fram?


Gjest Usikker!

Anbefalte innlegg

Be a man!

 

Ta en prat med foreldrene selv og si det samme som du har sakt her. Dine intensjoner angående deres datter er og forblir av den positive grunnen.

 

Klarer de ikke å ta dette til seg så er det kanskje greit at jenta kutter kontakten med dem, jeg mener...

Hvis de verdsetter tanken der dattera ikke har sex fremfor dattera selv så er det jo noe riv ruskende galt et sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må du nok ta saken i egne hender, og få til en dialog med foreldrene. Legg frem alt du har sagt her som motbeviser alt de tror. Ikke ta en diskusjon, men en samtale der du får lagt frem det du har på hjertet, og la dem få litt innpass i hva du har med dattera dems.

 

Hvis hun kommer fra en konservativ familie, vil hun vegre seg for å ta opp dette med familien selv. En konservativ familie vil også kunne sette veldig pris på om du selv dukker opp og tar opp dette. Etter som de da vil ha følelsen av at hun betyr mye for deg, og at du ikke bare er ute etter en ting.

 

Ta en telefon til f.eks. faren hennes, og be om et møte. Sett et tidspunkt, og helst ta det i huset dems, så de får en automatisk trygghetsfølelse. Møt opp i tide, og ikke gå kledd som en slask. Du trenger ikke dra på deg findressen, men du skal se skikkelig ut.

Så legger du frem tankene dine, og forklarer akkurat det du har gjort i denne tråden, og gir dem muligheten til å skjønne og forstå dine intensjoner.

 

Så får det gå som det går. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at jenta du holder på med tok brevet ditt, trådstarter. Jeg burde kanskje ha tenkt på at det kunne vært en fordel å forberede jenta på at du ville skrive brev. Dere kan evt. snakke om brevskriving igjen når ting har fått roet seg litt. Kanskje si noe om at det var litt dumt å ikke tenke på å forberede henne (jeg må bare beklager at jeg ikke tenkte på det, trådstarter).

 

Et annet forlsag er jo å overtale jenta du holder på med til å stille opp foran døra der hun bor, mens dere kysser hverandre. Da kan de se hvor mye dere betyr for hverandre. Hvis hun ikke går med på brev, ikke vil gjøre alt for å overtale foreldrene sine på egen hånd og ikke vil la seg kysse foran foreldrene sine, ja da er du nok pent nødt til å bite i det sure eplet. Enten må dere ta tida til hjelp, leve i et "skjult" forhold eller muligens finne ut at følelsene ikke er sterke nok. Jeg føler med deg. Lykke til i alle fal. Håper ting går din vei.

Lenke til kommentar
Dette begynner å høres veldig formelt ut. Hva skal han si på dette møtet da? "Jeg vil gjerne pule datteren din"?

Veldig formelt ja, men sånn situasjonen er nå er nok det eneste måten.

Og målet er vel ikke å overbevise foreldrene til å la han pule dattera dems, men mer å få de til å skjønne at han ikke bare er ute etter å pule dattera dems.

 

Et bli-kjent-møte om du vil :)

Lenke til kommentar

Først og fremst bør du finne ut hvor viktig det er at foreldrene hennes faktisk liker deg. Du er den du er og om de ikke takler det så kan de faktisk bare dra til helvete egentlig.

 

Jeg vil også si at dette er et problem som damen din er den som bør fikse opp i. Om hun ikke har ballene til å få ordnet dette så hadde jeg faktisk ikke giddet å bry meg.

Lenke til kommentar
De er ikke muslimer, ei heller religiøse på noen måte.

 

Det er helt fucked nå, jenta er sur fordi jeg skrev brev. Hun tok det, foreldra vet ikke noe :mad:

I dette øyeblikket er det jeg som sender jenta et ultimatum: hun og jeg får prøve å snakke med dem sammen eller så gidder ikke jeg mer.

Kan ikke si jeg syntes hun kjemper med nebb og klør akkurat, jeg bør være verdt den samtalen der...

Blir en lang natt :(

 

 

jeg er også en neger:(

Lenke til kommentar
De er ikke muslimer, ei heller religiøse på noen måte.

 

Det er helt fucked nå, jenta er sur fordi jeg skrev brev. Hun tok det, foreldra vet ikke noe :mad:

I dette øyeblikket er det jeg som sender jenta et ultimatum: hun og jeg får prøve å snakke med dem sammen eller så gidder ikke jeg mer.

Kan ikke si jeg syntes hun kjemper med nebb og klør akkurat, jeg bør være verdt den samtalen der...

Blir en lang natt :(

 

 

jeg er også en neger:(

Da har du en tøff kamp mot deg...det norske folk er altfor dømmende ovenfor folk med annereledes hudfarge. Desverre med god grunn i noen tilfeller :( bare synd det går utover deg i tilfeller som dette :/

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Ah, da skjønner jeg problemstillingen! :)

Jeg hadde aldri latt lillesøstra mi bli sammen med en kurder/pakistaner/you name it.

Mange av de er ute etter en ting, og i kulturen dems har de ofte null respekt for jenter.

 

Om du ikke er sånn, som du sikkert ikke er, så er det fortsatt lett for foreldrene og dømme deg på forhånd.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Ah, da skjønner jeg problemstillingen! :)

Jeg hadde aldri latt lillesøstra mi bli sammen med en kurder/pakistaner/you name it.

Mange av de er ute etter en ting, og i kulturen dems har de ofte null respekt for jenter.

 

Om du ikke er sånn, som du sikkert ikke er, så er det lett for foreldrene og dømme deg på forhånd.

 

må faktisk si at jeg er veldig enig i den påstanden om 0 respekt for jenter/kvinner.

Lenke til kommentar
De er ikke muslimer, ei heller religiøse på noen måte.

 

Det er helt fucked nå, jenta er sur fordi jeg skrev brev. Hun tok det, foreldra vet ikke noe mad.gif

I dette øyeblikket er det jeg som sender jenta et ultimatum: hun og jeg får prøve å snakke med dem sammen eller så gidder ikke jeg mer.

Kan ikke si jeg syntes hun kjemper med nebb og klør akkurat, jeg bør være verdt den samtalen der...

Blir en lang natt sad.gif

 

 

 

jeg er også en neger:(

 

TS, kunne du holdt deg til et brukernavn eller? jeg har snart ikke oversikt. er du neger eller var det en annen neger som var lei seg og slang frem det der.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_*
De er ikke muslimer, ei heller religiøse på noen måte.

 

Det er helt fucked nå, jenta er sur fordi jeg skrev brev. Hun tok det, foreldra vet ikke noe mad.gif

I dette øyeblikket er det jeg som sender jenta et ultimatum: hun og jeg får prøve å snakke med dem sammen eller så gidder ikke jeg mer.

Kan ikke si jeg syntes hun kjemper med nebb og klør akkurat, jeg bør være verdt den samtalen der...

Blir en lang natt sad.gif

 

 

 

jeg er også en neger:(

 

TS, kunne du holdt deg til et brukernavn eller? jeg har snart ikke oversikt. er du neger eller var det en annen neger som var lei seg og slang frem det der.

 

Jeg er ikke neger, var nok en neger med problemer som skrev det...eller en kødd! Men hadde ikke lyst til å skrive mer når folk ødelegger sånn.

 

Men kan jo si hva ståa er nå da.

Jeg har fått "silent treatment" i fire dager og hun har slettet meg fra face. Sendte en melding akkuart og lurte på om hun bare kunne forklare hva hun vil, er mye enklere sånn. men ikke noe svar enda gitt.

Går vi en uke tilbake så var det: "Du er alt for meg", "Du er livet mitt" og "Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg mistet deg" som brillierte i luften, tragikomiskt :p

Får min egen del bare tenker jeg at hun er sånn fordi hun er blitt påvirka av familien, stakars henne.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke neger, var nok en neger med problemer som skrev det...eller en kødd! Men hadde ikke lyst til å skrive mer når folk ødelegger sånn.

 

Men kan jo si hva ståa er nå da.

Jeg har fått "silent treatment" i fire dager og hun har slettet meg fra face. Sendte en melding akkuart og lurte på om hun bare kunne forklare hva hun vil, er mye enklere sånn. men ikke noe svar enda gitt.

Går vi en uke tilbake så var det: "Du er alt for meg", "Du er livet mitt" og "Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg mistet deg" som brillierte i luften, tragikomiskt :p

Får min egen del bare tenker jeg at hun er sånn fordi hun er blitt påvirka av familien, stakars henne.

 

Jeg er veldig lei meg hvis jeg ødela hele forholdet mellom dere med å foreslå det brevet. Håper ting går din vei. Jeg krysser i alle fall fingrene min for deg.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke neger, var nok en neger med problemer som skrev det...eller en kødd! Men hadde ikke lyst til å skrive mer når folk ødelegger sånn.

 

Men kan jo si hva ståa er nå da.

Jeg har fått "silent treatment" i fire dager og hun har slettet meg fra face. Sendte en melding akkuart og lurte på om hun bare kunne forklare hva hun vil, er mye enklere sånn. men ikke noe svar enda gitt.

Går vi en uke tilbake så var det: "Du er alt for meg", "Du er livet mitt" og "Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg mistet deg" som brillierte i luften, tragikomiskt :p

Får min egen del bare tenker jeg at hun er sånn fordi hun er blitt påvirka av familien, stakars henne.

 

Jeg er veldig lei meg hvis jeg ødela hele forholdet mellom dere med å foreslå det brevet. Håper ting går din vei. Jeg krysser i alle fall fingrene min for deg.

DET ER DIN FEIL ALT SAMMEN!

 

 

butno, håper ting løser seg for det TS, foreldre kan være noe forbanna herk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...