Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan finne IP-web-login på netgear smart switch?


War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og switch?

Det er denne jeg er ute etter

Switchen er NETGEAR ProSafe Smart Switch 24P gigabit

+ 2 SFP

Easy, web-based management

 

 

Ser noen klare det på .210 eller .227 og http://1.0.3.35

 

Den ene linken viser at modellnummer er GS724AT, mens linken til Komplett oppgir GS724T. Dette er to ulike modeller. Du finner all nødvendig info på Netgears nettside, inkludert manualer.

 

GS724AT

 

GS724T family

 

Det ser imidlertid ut som default IP er samme:

Note: When the device powers up, there is a default IP address already configured on the device. The default IP address is 192.168.0.239 and subnet mask 255.255.255.0.
Lenke til kommentar
Eneste jeg har gjort med switchen er slå på strøm, sette i kabler.

 

Denne ja.

 

Må ledningen fra min pc stå i en spesiell port eller noe?

http://www.netgear.com/Products/Software/N...are/NMS100.aspx

Denne? Som må kjøpes?

 

Hei.

 

Jeg kjenner ikke akkurat denne modellen, men går du inn på den linken til GS724T family jeg la ut i mitt forrige innlegg får du opp en side med 3 versjoner av denne switchen. Trykk på rett versjon (det står på din switch hvilken versjon det er), og du vil da få opp bl.a. valgene Documentation (manualer). I (Hardware) Manual finner du hvordan du f.eks. resetter til factory settings. Da bruker du IP'en fra mitt innlegg og kan konfigurere som du ønsker. Du finner også oppsett for oppkobling mot PC, og om det er dedikerte porter som skal brukes. Et annet valg er Downloads, der vil du finne softwareoppdateringer o.l.

 

Den cd-en du linket til, hva skal du gjøre med den?

Lenke til kommentar

NETWORK MANAGEMENT SYSTEM heter cden.

Easy, web-based management skryrer switchen av, trudde det kunne være samme greie da flere på nett kjøper software for 150dollar for admin.

 

Skal prøve å resette den nå og se om standard IP fungerer, står password password under så den kan iallefall administreres.

 

OT: Den gikk ned 1500 i pris over natta, eid.

Lenke til kommentar
NETWORK MANAGEMENT SYSTEM heter cden.

Easy, web-based management skryrer switchen av, trudde det kunne være samme greie da flere på nett kjøper software for 150dollar for admin.

 

Skal prøve å resette den nå og se om standard IP fungerer, står password password under så den kan iallefall administreres.

 

OT: Den gikk ned 1500 i pris over natta, eid.

 

Bortkastede penger for de fleste. Det aller meste i dag (kanskje unntatt en del Cisco-greier; det var ihvertfall slik da jeg jobbet med det for noen år siden) har webbasert oppsett, og bør være kurant å sette opp og vedlikeholde. Noe man ikke trenger å gjøre ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...