Gå til innhold

Filmnyheter! De siste nyhetene fra filmens verden


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Columbia Pictures and director David Fincher have set the core cast for "The Social Network," the Aaron Sorkin-scripted drama about the formation of Facebook.

 

Jesse Eisenberg will play Facebook CEO Mark Zuckerberg; Justin Timberlake will play Sean Parker, the Napster co-founder who became Facebook's founding president; and Andrew Garfield will play Eduardo Saverin, the Facebook co-founder who fell out with Zuckerberg over money.

 

Production will begin next month in Boston and then move to Los Angeles.

 

http://www.variety.com/article/VR111800899...yid=13&cs=1

 

Hehe, film om Facebook av David Fincher med Justin Timberlake? ^^

 

Jeg regner med at vi kan diskutere litt rundt nyhetene her også? ;) Når jeg leste overskriften på denne tenkte jeg at det skulle bli en skikkelig psykisk thriller rundt sosiale nettverk på internett, noe jeg synes høres spennende ut (noen som veit om det er laget en slik film? Anbefal!). Dette blir vel bare en biografisk film.

 

Edit: Tenkte jeg skulle bidra i denne tråden og sjekket gjennom de siste filmnyheten på VG, men hva er det jeg finner? Et lite knippe av overskriftene:

 

Arrestordre på filmstjerne og kona

Puppekongen unngår fengsel

Vestly fnyser av sexanklagene

- Sexbeskyldninger mot ny Knerten-film

Jude Law ble far igjen

John Travolta vitnet om sønnens død

Mackenzie: - Jeg hadde sex med pappa

 

Dette er da vitterlig ikke hva jeg vil kalle filmnyheter :nei:

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Jeg regner med at vi kan diskutere litt rundt nyhetene her også? ;)

Ja, det er helt klart lov :)

 

Enig med deg angående VGs tullenyheter. Det er her vi må steppe inn med litt kvalitet.

 

Mickey Rourke will play The Ice Man

 

mickey-rourke-talks-to-us-about-the-wrestler-190-75.jpg

 

Mickey Rourke has signed on to play Richard "The Ice Man" Kulinski in a film about the Mafia hit man's life.

 

http://www.totalfilm.com/news/mickey-rourk...S&attr=news

 

Oh yeah! Noen som har troen på denne?

Lenke til kommentar

Roman Polanski arrested in Switzerland over 1978 warrant

 

Roman Polanski was arrested in Switzerland today on a 31-year-old US arrest warrant for having unlawful sex with an underage girl.

 

The director was arrested on Saturday evening ahead of the Zurich Film Festival where he was due to receive a lifetime achievement award.

 

Polanski was arrested in the late 1970s and charged with giving drugs and alcohol to a 13-year-old girl and having unlawful sex with her at a photo session at Jack Nicholson’s Hollywood home. He maintained the girl was sexually experienced and had consented.

 

Daim... dette måtte jo skje før eller siden?

Lenke til kommentar

Dette er egentlig et interessant tema, i og med at Polanski er en høyt aktet regissør.

 

Av filmene han har regissert har jeg vel bare sett Pianisten, som jeg elsket, i tillegg til fornøyelige Chinatown og den mindre anerkjente Oliver Twist.

 

Likevel vet jeg ikke om jeg er særlig lysten på å se noen flere filmer av denne mannen, hvis disse anklagene mot ham stemmer (noe han skal ha innrømmet selv). Ved å se filmene hans, tjener jo han mer penger, som går i lommene til en seksualforbryter.

 

Jeg mener, hadde lommemannen regissert filmer, tror jeg ikke jeg ville sett filmene hans heller …

 

(Nå regner jeg med at det er fryktelig mange her som er totalt uenige i dette, og mener man burde kunne prise et verk uten å prise skaperen osv, men jeg har nå likevel mine baktanker)

Lenke til kommentar
Dette er egentlig et interessant tema, i og med at Polanski er en høyt aktet regissør.

 

Av filmene han har regissert har jeg vel bare sett Pianisten, som jeg elsket, i tillegg til fornøyelige Chinatown og den mindre anerkjente Oliver Twist.

 

Likevel vet jeg ikke om jeg er særlig lysten på å se noen flere filmer av denne mannen, hvis disse anklagene mot ham stemmer (noe han skal ha innrømmet selv). Ved å se filmene hans, tjener jo han mer penger, som går i lommene til en seksualforbryter.

 

Jeg mener, hadde lommemannen regissert filmer, tror jeg ikke jeg ville sett filmene hans heller …

 

(Nå regner jeg med at det er fryktelig mange her som er totalt uenige i dette, og mener man burde kunne prise et verk uten å prise skaperen osv, men jeg har nå likevel mine baktanker)

 

Ulovlig nedlasting! Da er det som å stjele fra en seksualforbryter :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...