Gå til innhold

Verdi på QX9650, 8Gb BallistiX og et gammelt 3850 ?


Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å gå over til I7, men det er jo litt vansklig å rive seg bort fra en QX9650 :p

 

Men det jeg da lurer på om er hva jeg kan kreve/få for dette ?

 

- 1stk QX9650

- 4stk Crucial BallistiX 2Gb (8Gb totalt, ubrukt, kun åpnet å testet for å se om PC'en ville starte med annen ram.)

- 1stk Club3D HD3850 512mb, er vel verdt så å si ingenting så vurderer å beholde dette som backup.

 

Hva tror dere jeg kan få for dette ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer sterkt å gå over til I7, men det er jo litt vansklig å rive seg bort fra en QX9650 :p

 

Men det jeg da lurer på om er hva jeg kan kreve/få for dette ?

 

- 1stk QX9650

- 4stk Crucial BallistiX 2Gb (8Gb totalt, ubrukt, kun åpnet å testet for å se om PC'en ville starte med annen ram.)

- 1stk Club3D HD3850 512mb, er vel verdt så å si ingenting så vurderer å beholde dette som backup.

 

Hva tror dere jeg kan få for dette ?

 

 

CPU'en er jo ganske kraftig da, så jeg tror ikke det egentlig er noen vits i å selge CPU.

Men hvis du absolutt vil, kan du sikkert får 2-3000 for den, koster jo 8000,- ny...

Rammen vet jeg ikke så mye om, men 1000 får du sikert.

Lenke til kommentar
Synes 1000,- hørtes mye ut for ram'en, ting går fort ned i pris når det er åpnet og vil bli kvitt det nokså fort :p

Men jeg kan jo legge det ut til det å se om noen kjøper :p

 

Så å ta 3500,- ofr QX9650 burdte gå ?

 

PS. om noen er int. send gjerne en PM :D

 

3500,- ser helt greit ut, men 8GB RAM koster 1000 hvis du kjøper 8x1GB, skal du ha 4x2GB koster det endel mer, går sikkert fint med 1000,-, hvis du fortsatt syns det er mye, kan jo du feks. slege de for 800,- da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...