Gå til innhold

Taste of Chaos, Oslo Spektrum - 13.12.09 (In Flames, Killswitch Engage)


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen regel som sier det. Det er bare et ønske, såvidt jeg vet. Kun for at folk skal kunne rekke transport som tog osv.(Dette er noe jeg har hørt, så ta det med en klype salt). Har vært på konsert der som har vart helt mot 00:30.

 

Men, vanligvis slutter alle konserter så man rekke siste tog/buss hjem.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Okey, jeg mener bare å huske at det var en type som sa at Spektrum måtte avslutte innen 23!

 

Jeg har uansett vanskeligheter for å forstå at du ikke skulle rekke en buss 2343 ettersom første konsert starter ca 18.

 

Ja, jeg har hørt at spektrum skal være ferdig med konserter rundt 23+ pga naboene. Pluss at det er en søndag så tror jeg neppe det vil vare noe særlig lenger enn til rundt 23.

Fredager og Lørdager er det gjerne litt annerledes sånn generellt siden offentlig transport varer litt lenger ut i nattestimene.

Lenke til kommentar
Okey, jeg mener bare å huske at det var en type som sa at Spektrum måtte avslutte innen 23!

 

Jeg har uansett vanskeligheter for å forstå at du ikke skulle rekke en buss 2343 ettersom første konsert starter ca 18.

 

Ja, jeg har hørt at spektrum skal være ferdig med konserter rundt 23+ pga naboene. Pluss at det er en søndag så tror jeg neppe det vil vare noe særlig lenger enn til rundt 23.

Fredager og Lørdager er det gjerne litt annerledes sånn generellt siden offentlig transport varer litt lenger ut i nattestimene.

Spektrum har en "grense" på klokka 24.00.

 

Kilde.

Curfew:

24:00 (12:00 midnight)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, jeg skjønner virkelig ingenting hvorfor DBA har fått den posisjonen på konserten.. Det er så falskt og dårlig atte hjælp. For folk som ikke har hørt så mye på Killswitch så tror jeg de kommer til å få se en gledelig overraskelse, de er sykt fete live og selvom jeg kanskje er enda mer fan av In Flames, så har KsE mye bedre scenetekke og evne til å lage kaos i crowden =)

Lenke til kommentar

In Flames spiller sannsynligvis:

Cloud Connected

Embody The Invisible

Pinball Map

Delight and Angers

Disconnected

The Chosen Pessimist

Trigger

The Hive

Only For The Weak

Artifacts of The Black Rain

March to the Shore

Come Clarity

Leeches

Alias

The Mirror's Truth

The Quiet Place

Take This Life

My Sweet Shadow

 

Jeg reiser egentlig kun for In Flames, men et par Maylene and the Sons of Disaster sanger hørtes bra ut, i tillegg til My Curse og Holy Diver fra Killswitch. Dette blir min andre In Flames konsert, men sist gang hadde jeg sitteplasser så forventer en større opplevelse idag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...