Gå til innhold

Skal jeg kjøpe PS3? Hvorfor?


petter268

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Tror de fleste er enig med meg visst jeg sier at Xbox har bedre kontroll, online, koble til pc for div, GoW er jo en grunn i seg selv. PS har BD, bedre mediacenter, penere finish. Du får bestemme selv hva du verdsetter mest.

 

Tror de fleste er enig med meg visst jeg sier at Xbox har bedre kontroll, online, koble til pc for div, GoW er jo en grunn i seg selv. PS har BD, bedre mediacenter, penere finish. Du får bestemme selv hva du verdsetter mest.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en PS3. Den koster faktisk bare 3000,- nå. Jeg har Xbox 360, men alle vennene mine spiller på PS3, derfor lurer jeg på om jeg skal gå over til det.

 

Har dere noe å anbefale med PS3, som er bra.?

 

Jeg håper PS3 har flere spill enn Xbox, og er med "brukervennlig".

 

Håper dere kan hjelpe meg til å bestemme meg, eller ihvertfall få et syn på PS3.

 

 

Takk.

 

Herrygud, er det ingen som kan svare fyren i stedet for å gnåle om 360 vs PS3????!?!? :D

 

1. Har dere noe å anbefale med PS3, som er bra.?

 

Ja, det kan du banne på!! Om det er noe å anbefale PS3 for, er det eksklusivene. Et utvalg over de mest omtalte:

 

 

 

* Final Fantasy Versus XIII

* Flower (video game)

* God of War III

* Gran Turismo 5

* Gran Turismo 5 Prologue

* Heavenly Sword

* Heavy Rain

* Infamous (video game)

* Initial D Extreme Stage

* Killzone 2

* L.A. Noire

* The Last Guardian

* LittleBigPlanet

* MAG (video game)

* Metal Gear Online

* Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

* MotorStorm

* MotorStorm: Pacific Rift

* Quantum (2010 video game)

* Ratchet & Clank Future: A Crack in Time

* Ratchet & Clank Future: Quest for Booty

* Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

* Resistance 2

* Resistance: Fall of Man

* SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation

* SingStar (PlayStation 3)

* Uncharted 2: Among Thieves

* Uncharted: Drake's Fortune

* Warhawk (2007 video game)

* White Knight Chronicles

* Wipeout HD

 

-Et lite utsnitt av titler. Noen er ute, andre kommer..

 

 

 

2. Jeg håper PS3 har flere spill enn Xbox, og er med "brukervennlig".

 

Den har ikke fler spill. Men den har fler spennende titler fremfor seg enn hva 360 har for tiden. Når det gjelder brukervennlighet, er det bare flisespikkeri å gnåle på at noen konsoll er mer brukervennlig enn en annen. Det er kun bagateller som skiller. Om du mener "brukervennlig" i henseende piratvirksomhet eller noe slikt kan du glemme det. Man er ikke i nærheten av å knekke PS3 ennå meg bevisst.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en PS3. Den koster faktisk bare 3000,- nå. Jeg har Xbox 360, men alle vennene mine spiller på PS3, derfor lurer jeg på om jeg skal gå over til det.

 

Har dere noe å anbefale med PS3, som er bra.?

 

Jeg håper PS3 har flere spill enn Xbox, og er med "brukervennlig".

 

Håper dere kan hjelpe meg til å bestemme meg, eller ihvertfall få et syn på PS3.

 

 

Takk.

 

Hvis alle vennene dine spiller på PS3 så er det sikkert god nok grunn i seg selv.

 

Selv synes jeg PS3 er hakket mer brukervennlig en 360, og så kommer den med BluRay spiller, innebygd trådløs og bluetooth. Foruten en forholdvis stor hardisk som kommer med slim, så kan man enkelt kjøpe en større hardisk å sette inn hvis ønskelig. I tillegg er dvd / bluray drevet veldig stille sammenlignet med 360. Gratis online er det også, selv om det sikkert ikke er så bra som 360 sin online del (har begge konsoller men aldri benyttet meg av online delen på 360, så har ikke kjennskap til det bortsett fra hva andre på forumet sier).

 

Utifra hva jeg vet så har 360 litt flere spill, men synes selv PS3 har bedre ekslusive spill, dog dette blir en smaksak og mange vil sikkert si det motsatte.

 

Fordelen med en PS3 for din del er at du har da tilgang til det beste fra begge platformer, noe som var grunnen til at jeg selv kjøpte en 360 i tillegg til min PS3.

Endret av HappyHerb
Lenke til kommentar
Bare selg xbox 360'en, den vil sikkert få RROD snart uansett. Så kjøper du en ps3 slim med Uncharted 2 når den bundelen kommer om 2-3 uker. Så kjøper du uncharted i tillegg. Da har du to kjempespill å spille til uti november da du må kjøpe Modern Warfare 2 før at du kjøper tidenes bilspill i desember, Gran Turismo 5.

 

godt å vite at du allerede vet at GT5 vil være bedre enn forza 3. da slipper jeg å vente på anmeldelser.

 

hva var det som gjorde forza3 dårligere?

Endret av Laskelurs
Lenke til kommentar
Bare selg xbox 360'en, den vil sikkert få RROD snart uansett. Så kjøper du en ps3 slim med Uncharted 2 når den bundelen kommer om 2-3 uker. Så kjøper du uncharted i tillegg. Da har du to kjempespill å spille til uti november da du må kjøpe Modern Warfare 2 før at du kjøper tidenes bilspill i desember, Gran Turismo 5.

 

godt å vite at du allerede vet at GT5 vil være bedre enn forza 3. da slipper jeg å vente på anmeldelser.

 

hva var det som gjorde forza3 dårligere?

 

Nei, hvem vet. Kanskje jeg bare ønsket å se hvem som gikk rett i garnet. Ikke ta det så tungt at jeg liker GT serien og tror at gt5 blir tidenes bilspill. Det går sikkert bra.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...