Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lagde en liten bulk i min fars Jaguar XJ6


Carisma'03

Anbefalte innlegg

Er ei firkanta kasse med hjul på, laget for å frakte personer fra A til B.

Det sier du ikke etter å ha brukt et 6-sifret beløp på en bil, eller du sitter med en helt strøken bil uten en eneste ripe eller bulk og har brukt drøssevis med tid og penger på få lakken iorden. Det er vel sånn folk som bulker dører på parkeringsplasser tenker.

 

Det er vel for mye å håpe at slike personer har nok respekt for andre folks eiendeler til å ungå slikt. Dessverre er det ikke tilfellet i de fleste tilfeller. "pyt det er bare en bil" lissom.

 

TS:

Ettersom det mest sannsynlig er en kjær eiendel for din far, er det vel egentlig ikke noe du kan gjøre enn å betale. Spesiellt m.t.p. at å ta det på forsikringen vil koste dere enda mer. Du kan jo evt. høre med ham om det er mulig at du venter litt med å rette opp skaden hvis den ikke er så alvorlig at det ikke går ann å kjøre med bilen? Spesiellt om lakken ikke er brutt så burde det være mulig å la det stå til du får spart opp litt penger? evt. bruke litt touch up lakk på hvis det er hull. Det er jo ting som må pusses ned uansett ved en gjenoppretting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ei firkanta kasse med hjul på, laget for å frakte personer fra A til B.

Det sier du ikke etter å ha brukt et 6-sifret beløp på en bil, eller du sitter med en helt strøken bil uten en eneste ripe eller bulk og har brukt drøssevis med tid og penger på få lakken iorden. Det er vel sånn folk som bulker dører på parkeringsplasser tenker.

Hehe, sånn er det bare... folk prioriterer hva som er viktig for dem.

 

Selv driter jeg i hvordan bilen min er bare den holder seg innenfor loven. Stereoanlegget mitt derimot er mye viktigere for meg men er jo bare en ting det også.

 

Slår heller i stykker en dør på bilen enn å lage en liten ripe i høyttalerne :)

Lenke til kommentar
Etter min mening er Jaguaren en fin bil, og er absolutt verdt et sekssiffret beløp.

 

Denna Jaguaren er faktisk verd det. Den er sinnsykt strøken, og den kosta over 200k

Er en fantastisk stilig, classy og fin bil som har vunnet konkurranser som Norges peneste

(i sin klasse), og den hadde ikke noen feil og helt fin i lakken - helt til jeg kom borti den :(

Faren min fikk en fyr til å "rubbe" bort flekken som ble dannet på lakken, så nå er det

ikke noen skade i lakken - bare en liten bulk som faktisk bare syns fra noen vinkler :)

 

Her er det ett bilde av den strøkne Jaguaren:

post-195907-1253475955_thumb.jpg

Endret av WheelMan
Kjøp & salg tas på bruktmarkedet ;-)
Lenke til kommentar
Alt er mulig å rette opp, saken er bare at det ikke blir like fint.

 

Småbulker (type handlevogn, dørsmell etc) er det egne firmaer som spesialiserer seg på å rette uten lakkering, og det kan bli 100% dersom det ikke har blitt sprekk i lakken eller den har løsnet fra underlaget. Sjekk f.eks med Bilkosmetikk eller tilsvarende.

Akkurat dette jeg tenkte på Takk:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...