Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lagde en liten bulk i min fars Jaguar XJ6


Carisma'03

Anbefalte innlegg

Alt er mulig å rette opp, saken er bare at det ikke blir like fint.

 

Småbulker (type handlevogn, dørsmell etc) er det egne firmaer som spesialiserer seg på å rette uten lakkering, og det kan bli 100% dersom det ikke har blitt sprekk i lakken eller den har løsnet fra underlaget. Sjekk f.eks med Bilkosmetikk eller tilsvarende.

Akkurat dette jeg tenkte på Takk:D

LOL, bulk fra handlevogn og dører uten lakkskader må jo være det mest sjeldne som finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt er mulig å rette opp, saken er bare at det ikke blir like fint.

 

Småbulker (type handlevogn, dørsmell etc) er det egne firmaer som spesialiserer seg på å rette uten lakkering, og det kan bli 100% dersom det ikke har blitt sprekk i lakken eller den har løsnet fra underlaget. Sjekk f.eks med Bilkosmetikk eller tilsvarende.

Akkurat dette jeg tenkte på Takk:D

LOL, bulk fra handlevogn og dører uten lakkskader må jo være det mest sjeldne som finnes.

 

Overhodet ikke, dette er de mest vanlige skadene. Ofte har man fått en liten skrape i klarlakken i tillegg, men denne lar seg lett korrigere bort dersom den ikke er gjennomgående.

Lenke til kommentar
Det er jo en bulk der - fikk det bare ikke så godt frem på bildet...

Noen tror det kan bli vanskelig fordi det er dobbelt lag rundt hjulet...

Ikke vanskelig å få det med på bildet, ta litt fr aforskjellig vinkler i dagslys og for all del... slå av blitsen. Du kan også prøve å bruke en lampe som lyskilde slik at du får skygger som avslører bulkene men som ikke er så mørke at de visker ut detaljene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du er klar at 100.000 er ett sekssiffret beløp?

 

 

Ja, men for en bil fra 1986? Idioti i min bok. Men men, folk får bruke penger på hva de vil

 

Hva er idioti med dette? Å spytte 100 000 i en 86 modell vil øke verdien med noen kroner. Det som er idioti er de som kjøpe nye biler som har 100 000 i verditap (satt litt på spissen) per år.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...