EinarEriksen 58 Report post Posted May 19, 2003 litt nørd kanskje? http://divxstation.com/comm/thread.asp?i=1...=16&t=25160&r=0 Quote Share this post Link to post
Duffy85 0 Report post Posted May 19, 2003 Det er den mest orginale jeg har sett hitil Skal tror folk begynner å lure når du kommer med en slik en på LAN Quote Share this post Link to post
Yngvejos 102 Report post Posted May 19, 2003 Det er da man bør vurdere å få seg ei dame ! Quote Share this post Link to post
Krishell 1 Report post Posted May 20, 2003 Unektlig pent arbeid, Men litt for stor kanskje? en militær dverg hadde gjort seg Quote Share this post Link to post
iver89 0 Report post Posted May 20, 2003 Har det ikke blitt laget tre andre poster om det "kabinettet"? Quote Share this post Link to post
aurstad 4 Report post Posted May 20, 2003 Jeg skal lage en en slik, men istedet for å lage en av Lara skal jeg lage en av BBC stående på kne også skal.. err.. glem det Quote Share this post Link to post
jonhs 0 Report post Posted May 20, 2003 omg, det er sikkert den femte jeg har sett, alle samme linken, og samme innhold!! skjerp dere folkens!!!!!! Quote Share this post Link to post
asyrst 1 Report post Posted May 23, 2003 HVOR mange ganger har jeg sett dette..... har snart ikke tellingen lenger Quote Share this post Link to post
CPurcell 0 Report post Posted May 24, 2003 Uansett hvor mange ganger jeg har sett den før, den er like genial. Han som lagde den må ha vært kreativ, og kanskje litt kåt. Uansett så er det et av de tøffeste "casemod" jeg har sett. Quote Share this post Link to post
Master Of The Wind 0 Report post Posted May 28, 2003 for å værehelt ærli så e eg dritt lei av å se dn moddn henge her, sikkert lest 3 posta m dn... SKAFF DOKK ET LIV!!!! ELLER EI DAME!!!! Quote Share this post Link to post
flodhest 0 Report post Posted May 28, 2003 Har sett denne moden et par ganger før her på forumet, men den er like kul å se på hver gang! Quote Share this post Link to post
Corleone 0 Report post Posted May 28, 2003 Ganske så genial mod, om enn litt upraktisk. Meget fint utført! Quote Share this post Link to post