Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fungerer ikke å "trykke" på noe som helst. :(


Anbefalte innlegg

Jaja...her sitter jeg da. Litt usikker på hvordan jeg skal forklare problemet egentlig. Men det er slik at jeg får ikke brukt tastetrykk inne i et eneste program eller engang på startlinja. Eneste stedet jeg får trykket er på skrivebordet og ikoner der, ellers må jeg bruke tastaturet for å navigere rundt. Noen som har en anelse om hva som er feil? Har prøvd systemgjennopretting og restarting. I sikkerhetsmodus fungerte alt fint som det skulle (utenom at det var sikkerhetsmodus da).

 

Trenger raske svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes trådstarter bør fortelle litt om utstyr og operativsystem. Det blir mange bomskudd i forslagene uten å vite noe. Og er det også musen som er problemet ("ellers må jeg bruke tastaturet for å navigere rundt") eller bare tastaturet. Er det løst tastatur og hvordan er det koblet til PCen.

Lenke til kommentar

Ja ok, det er en bærbar data av typen Dell XPS 16 som jeg fikk 12. sept. Bruker vanlig mus(ikke trådløs) ved siden av. Det som er greia ved musen er at den fungerer å bevege rundt og slik, men av og til på en måte "kræsjer" dataen til denne tilstanden hvor den fortsatt går ann å bevege rundt, men når jeg skal trykke inne i en mappe/program så virker det ikke. Den fungerer bare på skrivebordsbakrgunnen, virker nesten som når jeg trykker inne i programmet, trykker den egentlig på skrivebordet siden programmet da blir "umerket" på en måte.

 

Dette problemet har nå skjedd i opptil halvannen uke med varierende grad. Det pleier å fikse de å reboote pc'en 2 ganger, men etter alt fra 10 min til 3 dager så "kræsjer" den til dette stadiet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...